پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند
سرخط خبرها

مرد ۳۸ ساله از چنگال گروگانگیران ایرانشهری نجات یافت

  • کد خبر: ۲۵۱۲۱
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
مرد ۳۸ ساله از چنگال گروگانگیران ایرانشهری نجات یافت
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی "ایرانشهر" جوانی ۳۸ ساله پس از ۳ روز اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد و یکی از آدم ربایان نیز دستگیر شد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ «محمود سعادتی» در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت ۱۹ سوم اردیبهشت ماه سال جاری در پی اعلام ربایش جوانی ۳۸ ساله در بخش "بزمان" شهرستان "ایرانشهر" بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده و طی تحقیقات میدانی صورت گرفته از شاهدان عینی حاضر در محل، مشخص شد ۳ سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ با سرو صورتی پوشیده و با تهدید سلاح کلاش این جوان را از خودرو پیاده و سپس او را سوار بر خودروی خود کرده و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح‌کرد: با توجه به حساسیت موضوع و به منظور حفظ جان فرد ربوده شده بلافاصله پس از اعلام آدم ربایی، طرح مهار در تمامی محور‌های مواصلاتی شهرستان "ایرانشهر" و شهرستان‌های همجوار با همکاری تمامی رده‌های عملیاتی پلیس به اجرا درآمد و تیمی متشکل از کارآگاهان پر تجربه پلیس آگاهی شهرستان مأمور کشف این پرونده و دستگیری آدم ربایان شدند.

سرهنگ سعادتی عنوان کرد: تلاش پلیس برای رهایی فرد ربوده شده و دستگیری آدم ربایان ادامه داشت تا اینکه مأموران با جمع آوری سرنخ‌های موجود و انجام یک سری اقدامات تخصصی در کمتر از ۳ روز، محل نگهداری این جوان را در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی با رعایت تمامی جوانب احتیاط به محل اعزام و ضمن دستگیری یکی از عوامل اصلی این آدم ربایی، موفق به آزاد سازی این جوان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به کشف ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به همراه ۲ جفت پلاک مسروقه در بازرسی از مخفیگاه آدم ربا‌ها خاطر نشان کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد انگیزه آدم ربایان از این اقدام اخاذی از خانواده این جوان بوده است.

سرهنگ سعادتی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: تحقیقات برای دستگیری دیگر عوامل این آدم ربایی همچنان ادامه دارد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->