صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۶ خردادماه پایان مجلس دهم

  • کد خبر: ۲۵۷۸۷
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
سخن‌گوی هیئت رئیسه مجلس گفت: بر اساس تصمیم امروز هیئت رئیسه جلسات صحن علنی مجلس دهم تا ۳۱ اردیبهشت برقرار است و پایان مجلس دهم ۶ خردادماه خواهد بود.
به گزارش شهرآرانیوز، اسدالله عباسی  گفت: بر اساس تصمیم امروز هیئت رئیسه، مجلس دهم در سه هفته آینده به کار خود ادامه خواهد داد و تا چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه جلسات صحن علنی برقرار است.

سخن‌گوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۳۱ اردیبهشت ماه اختتامیه مجلس دهم خواهد بود، افزود: به دلیل فرارسیدن عید سعید فطر مجلس پس از ۳۱ اردیبهشت‌ماه جلسه علنی نخواهد داشت.

وی یادآور شد: طرح‌ها و لوایح اعاده شده از شورای نگهبان را در مدت باقی‌مانده از مجلس دهم بررسی خواهیم کرد و بر اساس نظر و تصمیم هیئت رئیسه طرح‌های دو‌فوریتی و جدید پذیرفته نمی‌شود.

عباسی ادامه داد: انتظار می‌رود طرح‌ها و لوایحی که در دستور‌کار قرار دارد را در فرصت زمانی پیش‌بینی شده به پایان برسانیم تا مجلس دهم ختم به خیر شود.

نماینده مردم رودسر و املش با یادآوری اینکه مجلس دهم تا ۶ خرداد ماه دایر خواهد بود، گفت: پایان مجلس دهم ۶ خرداد ماه است و در مدت زمان باقی‌مانده از مجلس دهم، هیئت رئیسه، کمیسیون‌ها و سایر افرادی که مسئولیت‌های تقنینی و نظارتی دارند به کار خود ادامه می‌دهند. 

 منبع: خانه ملت
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.