صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر ورزش و جوانان آخرین اتفاقات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بیست‌ونهمین جلسه بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته برای آماده‌سازی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس جهت واگذاری به بخش خصوصی با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونان مربوط، عصر امروز در وزارتخانه برگزار شد.

سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، با تشکر از اهتمام اعضای شرکت‌کننده و مدیران دو باشگاه مذکور تصریح کرد: بعد از مصوبه ١٨ فروردین ٩٩ در هیات عالی واگذاری که با حضور وزرای اقتصاد و دارایی، دادگستری همچنین مسئولان اتاق بازرگانی و اینجانب ابلاغ شد؛ توقع  این است که مدیران  و مسئولان دو باشگاه همت مضاعف را در اولویت کاری خود به منظور واگذاری سریع قرار دهند که این مهم با عزم دولت و سازمان خصوصی‌سازی و دو باشگاه محقق خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: باید در زمان‌بندی‌ای که پیش‌بینی شده است در پایان نیمه اول سال دو باشگاه مردمی و پرطرف‌دار ایران وارد بورس شوند که این اقدام بی‌نظیر و مورد حمایت دولت است و کار واگذاری در مجموع هم به نفع پیشرفت ورزش کشور و حل‌شدن مسائل دو باشگاه خواهد بود.

سلطانی فر گفت: تمرکز ویژه مسئولان وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی و بورس به منظور برگزازی جلسات مستمر هفتگی، حتما می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان، زمینه لازم برای خصوصی‌سازی را مهیا کند.

در ادامه جلسه مدیران  دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، گزراشی از اقدامات انجام شده ظرف یک هفته گذشته در روند خصوصی‌سازی را ارائه و راهنمایی‌های لازم توسط مسئولان سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس اوراق بهادر کشور به مسئولان مربوط مطرح شد.

منبع: پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.