صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیریت شهری از حضور شرکت‌های مختلف توانمند برای حل مشکلات و چالش‌های این کلانشهر استقبال کرده و از این حضور حمایت خواهد کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، بتول گندمی در جلسه مذاکره جمعی از اعضای شورای شهر با مدیران شرکت مپنا برای آشنایی با توانمندی‌های این شرکت گفت: شرکت مپنا با حضور در مشهد می‌تواند منشا اقدامات مثبتی بوده و با ارائه پیشنهاد‌های فنی و کارشناسی خود سبب رقابت مناسب و ایجاد شرایط مناسب در تصمیم‌گیری دقیق خواهد شد.

وی افزود: البته در بحث تصمیم‌گیری برای عقد قرارداد درخصوص فاز اول خط ٣ پروژه قطار شهری آیتم‌های متعددی تاثیرگذار هستند که از جمله آن‌ها توان مالی نقدی و غیر نقدی مدیریت شهری، مراودات مالی در حال انجام در پروژه‌های خط ۲ و تونل‌های خط ۳ و ۴ و برخی توافقات انجام شده با مجموعه قرارگاه خاتم الانبیا که با بررسی همه موارد باید بهترین تصمیم برای شهر مشهد و شهروندان مشهدی اخذ شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه پروژه قطار شهری و توسعه آن از اولویت‌ها در مدیریت شهری مشهد بوده افزود: در کنار این پروژه عظیم سایر موارد از جمله جمله برقی کردن اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها به جهت کاهش آلودگی هوا و کم کردن آلایندگی‌های زیست محیطی که شورای پنجم همواره بر این امر تاکید داشته و به دنبال تحقق این اهداف بوده است.

شایان ذکر است، در این نشست روسای کمیسیون‌های عمران و حمل و نقل، شهرسازی و اقتصادی و نمایندگان هیئت رئیسه برای بررسی امکانات و توانمندی‌های شرکت مپنا حضور داشتند.
 
منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.