مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مشهد از شهروندان خواست درخواستهای خود را در سامانه این سازمان ثبت و از مراجعه حضوری باتوجهبه شیوع کرونا خودداری کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، احمدرضا سلامی گفت: همزمان با هفته ارتباطات، توسعه خدمات الکترونیک سبب ارتقای سطح خدمات، افزایش شفافسازی و خطای انسانی در فرایندهای ارائه خدمات و همچنین کاهش نیاز به مراجعه حضوری است و ضروری است تا شهروندان از خدمات الکترونیکی استفاده کنند.
وی با بیان این که بدون استفاده از شیوههای نوین ارتباطی و الکترونیکی نمیتوان به موفقیت چشمگیری دست یافت، افزود: الکترونیکیکردن وظایف امری حائز اهمیت است به نحوی که با بهرهگیری از شیوههای جدید و حداقل هزینه، یک سیستم خدمترسانی پرسرعت و با دامنه نفوذ و تأثیرگذاری بیشتر و کارآمد بهوجود آمده تا پل ارتباطی مردم و مسئولان محکمتر و مطمئنتر شود.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا تأکیدی بر ضرورت توسعه خدمات الکترونیک است و کاهش محسوس مراجعه حضوری اربابرجوع به ادارات و سازمانها، سرعتبخشیدن پاسخگویی به مراجعهکنندگان، بهبود کارایی و بهرهوری، کاهش ترددهای بیمورد شهری و ترافیک باتوجهبه کاهش مراجعه حضوری اربابرجوع، افزایش سرعت و دقت رسیدگی به امور مردم و جلب رضایت اربابرجوع از دستاوردهای ارائه خدمات الکترونیکی است.
سلامی گفت: اکنون شهروندان میتوانند درخواست صدور مجوز قطع، هرس و جابهجایی درختان، درخواست کاشت نهال، گزارش مشاهده قطع درختان، درخواست تسهیلات تشویقی آبیاری درختان و پرداخت عوارض تخلف کمیسیون ماده هفت را از طریق مراجعه به سامانه Parks.mashhad.ir به این سازمان اعلام کنند.
منبع: پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد