صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محور‌های منتهی به شمال کشور

  • کد خبر: ۲۷۶۶۱
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محور‌های منتهی به شمال کشور خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر شاهد بروز ترافیک پرحجم در جاده‌های شمالی کشور هستیم.
سرهنگ نادر رحمانی اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز از محدوده منظریه تا پلور و از تونل وانا تا بایجان، نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک در مسیر آزادراه تهران به شمال از تونل ۱۵ تا شهرستانک نیز نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس نیز خبر داد و در این باره گفت: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس در محدوده آسارا تا پمپ بنزین نسا نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان گزارش شده است.

به گفته وی ترافیک محور قزوین به رشت از رودبار تا منجیل نیز پر حجم و روان گزارش شده و سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

سرهنگ رحمانی افزود: هرچند توصیه مسوولان بهداشتی مبنی بر عدم سفر است و اینکه موضوع فاصله گذاری اجتماعی هنوز در دستور کار هموطنان باید باشد، اما بخشی از هموطنان هم سفر‌های خود را آغاز کرده اند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: پلیس راهور با توجه به پیش بینی این سفر‌ها تمهیدات لازم را برای تعطیلات در نظر گرفته و استقرار‌های لازم صورت گرفته، اما آمادگی کامل در پلیس راهور وجود دارد تا هرگونه ترافیک در محور‌ها مدیریت شود و شهروندان کمترین مشکل را در تردد‌ها داشته باشند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.