صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد گفت: در دوره جدید شورا‌های اجتماعی محلات، جوانگرایی و حضور نیرو‌های بانشاط و فعال و برخوردار از شور جوانی در راس شورا‌های یازده‌گانه منطقه ۴ موج می‌زند و در قیاس با سایر ادوار، تغییر کاملا ملموس است.
به گزارش شهرآرانیوز، رمضانعلی فیضی در جلسه نشست با روسای شورا‌های اجتماعی محلات منطقه ۴ شهرداری مشهد که در قالب طرح «چهارشنبه با محلات» برگزار می‌شود، با بیان اینکه این منطقه از نعمات بسیاری برخوردار بوده و مردمی انقلابی و پای‌کار دارد، اظهارکرد: ساکنان این محلات، افرادی باایمان، متعهد و مردم‌دار و مردم‌باور هستند که دل در گرو نظام و انقلاب دارند؛ گواه بر این مدعا، کوچه و پس‌کوچه‌های متعددی است که مزین به نام پرخیر و برکت شهدا هستند.

فیضی در ادامه گفت: در دوره جدید شورا‌های اجتماعی محلات، جوانگرایی و حضور نیرو‌های بانشاط و فعال و برخوردار از شور جوانی در راس شورا‌های یازده‌گانه منطقه ۴ موج می‌زند و در قیاس با سایر ادوار، تغییر کاملا ملموس است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد در تشریح اهداف برگزاری این نشست‌ها افزود: بواسطه برگزاری این جلسات درصدد هستیم تا با همفکری و هم‌اندیشی، طرح‌های عمرانی، بهسازی، سازندگی و توسعه محله‌مبنا را در قالب طرح‌های محله‌ما حمایت کنیم و پیش ببریم.

فیضی با بیان اینکه تاکنون جلسات مختلفی با اعضای شورا‌های اجتماعی محلات چهل‌گانه مناطق ۴ و ۵ و ۶ شهرداری برگزار کرده‌ایم و بسیاری از اقدامات براساس اولویت‌های اعضای این شوراها، پیش برده شده است، تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد پیوسته مطالبات و خواسته‌های شهروندان را احصا کرده و خدمات مختلفی برهمین اساس ساماندهی کرده است.
وی افزود: شهرداری منطقه ۴، یکی از منسجم‌ترین و پای‌کار‌ترین شهرداری‌های مشهد در مواجه با موضوع حاشیه‌نشینی است.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد با بیان اینکه آسفالت ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های این منطقه از جمله اقدامات شده بوده که بازخورد‌های فراوانی نیز داشته است، تصریح کرد: علاوه بر این، توسعه کانال‌های آب‌های سطحی، ایجاد پارک‌های متعدد، افزایش سرانه‌های ورزشی و ... نیز دیگر اقداماتی بوده که طی ۲ سال و نیم اخیر صورت گرفته است.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.