نگاه سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد به عملکرد شورای ششم | این دوره، فعال‌ترین شورای شهر مشهد است پیشنهاد شهردار مشهد مقدس به دبیرکل انجمن کلانشهر‌های جهان برای تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری در متروپلیس هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) فرصت‌ها و چالش‌های مدیریت شهر مشهد از نگاه رئیس شورای اسلامی شهر مشهد | فراوانی طرح‌های دوفوریتی، چالش بزرگ شورای ششم بود ناصحی: مهم‌ترین وظیفه شورای شهر، انتخاب شهردار و نظارت بر عملکرد شهرداری است پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در پی حادثه انفجار در بندر شهید رجایی اعلام آمادگی شهرداری مشهد برای کمک به هموطنان حادثه‌دیده در انفجار اسکله شهید رجایی رفع اختلال ۱۰دقیقه‌ای در سرویس‌دهی خط یک مترو مشهد رئیس شورای شهر مشهد: هزینه ساخت هر کیلومتر قطارشهری معادل با چهار پل چهارسطحی است | روند خدمت به مردم را متوقف نمی‌کنیم + فیلم موزه زنده میدان عدالت مشهد لیست کامل بوستان‌های بانوان دارای اتاق مادروکودک مشهد + جزئیات مشهد، قطب دیپلماسی شهری در میان کلانشهرهای ایران قلندرشریف: خط ۳ مترو مشهد مهم‌ترین بخش ریلی شهری کشور است | مشهد در حوزه قطارشهری خودکفا شده است  تشکیل ۴ کمیته ذیل کارگروه «سرمایه‌گذاری برای تولید» در شورای اسلامی شهر مشهد خراسان رضوی و مشهد، رتبه نخست کاهش تلفات حوادث رانندگی درون‌شهری طی سال ۱۴۰۳ معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد خبر داد: کاهش ۱۴ درصدی تلفات حوادث ترافیکی در مشهد در سال ۱۴۰۳ ۸۸ درصد متوفیان تصادفات مشهد در سال ۱۴۰۳ عابران و موتورسیکلت‌سواران بودند فصل طغیان شته در باغات و فضای سبز شهری مشهد | به ۱۶۰ درخواست مردم در خصوص آفات رسیدگی شد مرکز نوآوری‌های حمل‌ونقل شهرداری مشهد آغازبه‌کار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) + فیلم
سرخط خبرها

تمام معابر خاکی مشهد تا پایان سال آسفالت می‌شود

  • کد خبر: ۲۸۶۹۰
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
تمام معابر خاکی مشهد تا پایان سال آسفالت می‌شود
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، به امید خدا تا پایان سال دیگر معبر خاکی در شهر وجود نخواهد داشت.
لاله سادات کوثری/ شهرآرانیوز- خلیل‌الله کاظمی با اعلام این خبر افزود: در سال ۸۸ شورای اسلامی شهر مشهد مصوبه‌ا‌ی داشته است که بر اساس آن مطابق با مناطق، در مناطق کم‌برخوردار مقرر شده بود اگر شهرداری کار آسفالت را انجام دهد، باید از ساکنان سهم‌الشرکه بگیرد.

وی افزود: بر همین اساس در سال گذشته که با بودجه ۱۹۸ میلیارد تومانی مصوب شورا، به سراغ معابر خاکی برای آسفالت رفتیم و در عمل با مصوبه سال ۸۸ شورای وقت برخورد کردیم.

وی ادامه داد: سال گذشته ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر را آسفالت کردیم و، چون برای آن مناطق در عمل نمی‌توانستیم خلاف مصوبه شورا عمل کنیم، دوباره لایحه‌ای به شورا آورده شد تا بتوانیم تا پایان سال با معابر خاکی کل مشهد خداحافظی کنیم.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردای مشهد ادامه داد: یک میلیون و ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر مشهد هنوز خاکی هستند که یک میلیون مترمربع آن دارای طرح تفصیلی است. اعتبار مدنظر از سرفصل اعتبارات خود برای این کار بین ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: ۹۵ درصد این معابر باقی‌مانده به‌طور عمده در مناطق کم‌برخوردار هستند و با تأیید شورا لایحه آسفالت معابر خاکی شهر مشهد تصویب شده است. در واقع با این مصوبه شهرداری مشهد مکلف شد به انجام عملیات خاک‌برداری، احداث کانیو، جدول، زیرسازی و آسفالت تمام معابر خاکی (دارای طرح تفصیلی مصوب و بدون طرح تفصیلی) تا پایان سال ۱۳۹۹ در شهر مشهد اقدام کند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->