صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: کل اراضی مازاد بستر و حریم رودخانه کشف رود به طول ۸۲ کیلومتر از محدوده شاهنامه تا پنج کیلومتر بعد از شهرک صنعتی چرمشهر به شهرداری مشهد واگذار می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز،احمد یزدان‌پناه افزود: با توجه به مشکلات اجرایی در طرح ساماندهی رودخانه کشف رود و کمیته منابع اعتباری دولتی و بر اساس ابتکار استاندار خراسان رضوی، کل اراضی مازاد بستر و حریم کشف رود واقع در محدوده و حریم شهر مشهدهفته گذشته و در جلسه نهایی کارگروه ساماندهی و احیای رودخانه کشف رود در قالب مدیریت واحد اجرایی به شهرداری مشهد واگذار شد.
 
وی  گفت: موضوع کشف‌رود به منظور نزدیکی با بافت شهری مشهد و تصرفات غیر قانونی، فاضلاب جاری، کشت و کار محصولات کشاورزی با فاضلاب خام و تهدید سلامت شهروندان و زائران مرقد مطهر رضوی، از سالیان گذشته همواره بزرگترین چالش زیست محیطی شهر مشهد بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود:  در این راستا با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط و سرمایه‌گذاری شهرداری و بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های عمرانی، مشکلات زیست محیطی موجود و تهدید سلامت شهروندان مرتفع می‌شود.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.