صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای اجرای پروژ‌ه‌های عمرانی در شهر مشهد بودجه‌ای حدود ۷ تا ٨۰۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی کرده‌ایم.
لاله سادات کوثری/شهرآرانیوز- محمدرضا حیدری با اعلام این خبر درخصوص وضعیت بودجه شهرداری باتوجه‌به شیوع کرونا افزود: خوشبختانه تاکنون شهرداری برای اصلاح بودجه درخواست و لایحه‌ای را به شورا ارائه نکرده است.

وی ادامه داد: شهرداری معتقد است باتوجه‌به ظرفیت‌های موجود و امکان پیگیری‌هایی در سطح ملی برای وصول طلب‌هایی که از دستگاه‌های دولتی دارد، می‌تواند این کمبود را جبران کند.

وی تأکید کرد: برخی بدهی‌های دولت اگر در قالب اوراق خزانه به مدیریت شهری اعطا شود، راهگشای خوبی است و شهرداری معتقد است اگر این اتفاق به وقوع بپیوندد مشکلی برای بودجه نخواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: عزم مدیریت شهری بر این است که حتی اگر شده با گرفتن وام و تسهیلات اجرای پروژه‌های عمرانی، مدیریت شهری به تعویق نیفتد، چون با مسکوت‌ماندن پروژه‌ها می‌تواند هم ما را با افزایش قیمت‌ها در آینده روبه‌رو کند و هم تورم‌زا باشد و از دیگر سو روی موضوع اشتغال و بیکاری نیز تأثیر بگذارد.

حیدری درخصوص آخرین وضعیت ایستگاه‌های کارگران ساختمانی در مشهد افزود: لایحه‌ای مرتبط با این موضوع از شهرداری به شورا رسیده است. این لایحه باید در کمیسیون‌ها بررسی شود و امیدواریم به جلسه علنی آینده شورا برسد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جاوید
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
خدا خیرتون بده بفک اسایش مردم هستین برای هردریافتی که ب نفع صندوق دولت یک سایت بازمیشه کاشکی یک سایت برای حقوق بدبخت مستمر بگیرها ی بازمیشد که بعداز 80روز تکلیف مان معلوم میشد حقوق که 5هرماه پرداخت میشد دوروزدوروز عقبل شد یک ماه تخول پخول شد الان همون یک سال عقب می افتاد ه انشالا