صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سازمان بسیج شهرداری مشهد مقدس ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، با صدور بیانیه‌ای بر عزم و آمادگی بسیجیان جامعه بزرگ شهرداری مشهد برای حضور در میدان جنگ حق علیه باطل و مبارزه با دشمن صهیونی تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در متن این بیانیه آمده است:
اکنون که دشمن پلید و اشغالگر، دیوانه‌وار وارد بازی جنون و خون شده است و به دنبال جبران شکست تاریخی خود در عملیات طوفان الاقصی، به هر خس و خاشاکی برای نجات خود چنگ می‌زند و اکنون که در فرهنگ واژگان دنیا، رژیم جعلی اسرائیل هم معنای تروریسم شده است و خیابان‌ها و دانشگاه‌های اروپا و آمریکا مملو از حضور بیدار دلانی شده است که برای محکومیت جنایات نتانیاهو به عنوان قصاب غزه، پا به میدان گذاشته‌اند و وجهه نداشتن این رژیم پلید، تمام عیار زیر سئوال رفته است، سران این غده سرطانی، در تلاش‌اند تا برای رهایی خود از باتلاق خودساخته، منطقه را وارد دسته بندی‌های نظامی و جنگ منطقه‌ای کنند و از این رو، حزب‌الله لبنان را به عنوان یکی از محور‌های اصلی مقاومت هدف قرار داده‌اند.

 از این رو نظر به پاره‌ای نکات خالی از لطف نیست. اول؛ تردیدی نیست که دشمن اشغالگر علیرغم جنایات بی شمار خود در غزه، از نظر جامعه جهانی و آوارگان اشغالگر صهیونیستی که در سرزمین‌های اشغال شده سکونت دارند، شکست خورده اصلی این قمار وحشیانه است. کافی است به گوشه گوشه اخبار رسانه‌های صهیونیستی، تحلیل و داده‌های آماری منتشر شده در سرزمین‌های اشغال و تظاهرات چند صد هزار نفری که به دفعات در سرزمین‌های اشغالی تکرار شده، نگاهی بیندازیم و در ساده‌ترین تحلیل متوجه باشیم که این آشفتگی، نتیجه پیروزی صهیونیست‌ها نیست و انتقاد به شیوه هیتلریزم حاکم بر حکومت اشغالگر صهیونیستی است.


دوم؛ جبهه مقاومت بر خلاف آنچه از آن در برخی رسانه‌های غربی به عنوان تروریست و نیرو‌های نیابتی ایران یاد می‌شود، متشکل از مبارزان آزادی کشور‌های منطقه است؛ حماس، حزب الله عراق و لبنان، حوسی‌های یمن و... هر کدام در صف مقدم دفاع از کشور خود در مقابل تجاوز‌های بیگانگان قرار دارند، بنابراین اطلاق نام تروریست، جز تلاش برای خدشه‌دار کردن جبهه‌ی آزادی خواهی نبوده و نیست و باید در مقابل چنین اندیشه‌های شومی هوشیار باشیم.


سوم؛ شهادت در فرهنگ مقاومت، واژه غریبی نیست و فرماندهان و نیرو‌های مقاومت در منطقه نیز بار‌ها بر این مهم تأکید کرده‌اند که برای آزادی، برای مقابله با دشمن تا بن دندان مسلح و برای آزادی کشور و وطن خود، از جان نیز ابایی ندارند. ما در ایران عزیزمان حاج قاسم‌ها داده‌ایم و فرماندهان بزرگی که همچون سردار سلیمانی، حاصل سال‌ها تلاش و پختگی در مسیر مقاومت بوده‌اند، اما وقتی نیاز به جانفشانی بوده، نه همچون آوارگان سرزمین‌های اشغالی به پناهگاه گریخته‌اند و نه همچون اپوزسیون ناتوان و علیل، در کشور‌های اروپایی و آمریکا خط و نشان کشیده‌اند. آنها مبارز میدان واقعی بوده‌اند. قصه سید عزیز مقاومت، سیدحسن نصرا... نیز جدا از این قصه نیست. حزب الله لبنان همانند سیدحسن نصرالله بسیار دارد و قطعا با شهادت یا ماندن سید، این نسل متعالی همچنان رو به ازدیاد خواهد بود.


چهارم؛ هم نوا با مردم غیور سراسر ایران، پرسنل همیشه درصحنه و کارگشای سازمان بسیج شهرداری مشهد که متشکل از هزاران نیروی بسیجی و خدوم است نیز آمادگی کامل خود را برای حضور در میدان مبارزه با صهیونیست‌ها اعلام کرده و جان بر کف آماده دستور مقام عظمای ولایت است تا به سوی سرزمین‌های اشغالی اعزام شود. باشد که اعطای جان در این مسیر، ریشه‌های درخت مقاومت را ماندگارتر از همیشه در سرزمین‌های اسلامی جاودانه سازد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.