صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی که از اواخر هفته گذشته به استان وارد شده بود، امشب از خراسان رضوی خارج می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سارا حکمی در خصوص پیش‌بینی هواشناسی استان اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی، در برخی از شهرستان‌های خراسان رضوی از جمله کلانشهر مشهد بارش باران به ثبت رسید و این بارش‌ها تا اواخر وقت امشب در برخی مناطق مختلف استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: وزش باد و بارش‌های رگباری از مهم‌ترین پدیده‌های جنوب خراسان رضوی است که با توجه به رگباری بودن بارش‌ها عصر امروز احتمال وقوع رواناب در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

حکمی بیان کرد: با خروج سامانه بارشی، از ظهر فردا روند افزایش دما در استان آغاز خواهد شد و این روند تا پایان هفته جاری موجب افزایش پنج‌درجه‌ای میانگین دمای روزانه در استان می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته، قوچان با کمینه دمای ۸ درجه سلسیوس و بردسکن با ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۱ درجه را به ثبت رسانده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، دمای هوای امروز مشهد بین ۱۲ تا ۲۰ درجه در نوسان خواهد بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.