صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نه حسینی امن است نه بیرانوند

  • کد خبر: ۲۹۳۲۹۶
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
حاشیه‌های دو گلر اصلی تیم ملی، عملکرد فنی شان را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، با نگاهی به فهرست جدید تیم ملی یک نکته مهم در ذهن هر طرفدار فوتبالی جرقه میزند. تیم ملی این روز‌ها گلر مطمئن ندارد. این را آمار گلر‌های اول و دوم تیم ملی در لیگ نشان می‌دهد. بیرانوند که مدتهاست به دلیل عدم تمرکز به هیچ توپی نه نمی‌گوید و حسین حسینی هم آنقدر این روز‌ها بد گل می‌خورد و پنالتی می‌دهد که صدای همه را در آورده است. گرچه سید حسین حسینی در بازی با الغرافه قطر که منجر به برتری ۳ بر صفر استقلال شد، کلین شیت کرد، اما او هیچ گاه در لیگ برتر موفق به ثبت بازی بدون گل خورده نشده و عملکرد قابل دفاعی از خود به جا نگذاشته است.

حسینی که فصل پیش نقطه قوت استقلال بود و بعد از یک فصل عذاب آور (فصل بیست و دوم) دوباره به همان دروازه‌بان آرمانی و دلخواه تبدیل شد، حالا دوباره به وضعیت دو فصل قبل بازگشته و شرایط مطلوبی را در قفس توری استقلال تجربه نمی‌کند.

حسینی در مجموع ۸ بازی که در قفس توری استقلال قرار گرفته (لیگ برتر و لیگ نخبگان) ۱۰ بار دروازه خود را به روی حملات حریف باز شده دیده و میانگین بیش از یک گل خورده در هر بازی را از خود به جا گذاشته است.

این آمار از حسینی یک دروازه‌بان غیرقابل اطمینان ساخته به گونه‌ای که درهفته‌های اخیر حتی زمزمه حضور محمدرضا خالدآبادی در چارچوب دروازه استقلال نیز به گوش می‌رسید و گفته می‌شد که شاید این دروازه‌بان به جای حسینی در قفس توری تیمش قرار بگیرد.

اینکه چرا و به چه دلیل حسینی هیچ گاه نتوانسته دو فصل پی در پی در استقلال عملکرد قابل دفاعی از خود به جا بگذارد و به نوعی روندی سینوسی و پرفراز و نشیب داشته، سوالی است که دروازه‌بان استقلال را به یک چالش فکری بزرگ می‌برد. برخی از پیشکسوتان استقلال براین باورند که بهزاد غلامپور در این ماجرا نیز کم نقش ایفا نمی‌کند.

حسینی البته هر فصل می‌خواهد از استقلال برود و می‌ماند و حالا با جنجال رقم قرارداد به صدر حاشیه‌ها برگشته و تمرکز را کاملا به فنا داده است. موید این نکته گل به خودی مضحک او در لیگ نخبگان بود مقابل قطری‌ها بود. عین همین داستان هم برای بیرانوند افتاده و او هم دنبال پیروزی در نبرد حاشیه‌ها با پرسپولیسی هاست. در این بین اوضاع نیازمند کمی بهتر است، اما او هم در لیگ برتر آن دروازه بان ششدانگ قبل نیست و اساسا مربیان تیم ملی خیلی بعید است که با توجه به سنگینی نام بیرانوند و حسینی به او به عنوان دروازه بان یک بازی دهند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.