سرخط خبرها

فرهاد مجیدی گزینه پنهان شهریاری

  • کد خبر: ۲۹۳۳۴۵
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
فرهاد مجیدی گزینه پنهان شهریاری
اگر انتخاب سرمربی خارجی میسر نشود و سهراب بختیاری‌زاده نیز در ادامه راه نتواند با استقلال به توفیقی برسد، فرهاد مجیدی تبدیل به گزینه نهایی مدیران این باشگاه برای حضور روی نیمکت استقلال خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه استقلال بر اساس آخرین بیانیه‌ای که منتشر کردند در حال رایزنی برای انتخاب یک سرمربی خوب خارجی هستند تا هواداران این باشگاه را راضی کنند. اما به هر دلیل اگر جذب سرمربی خارجی میسر نشود، مدیران این باشگاه با سهراب بختیاری‌زاده ادامه خواهند داد.

اما این ماجرا ممکن است یک حالت پنهان هم داشته باشد. اگر ابتدا جذب سرمربی خارجی میسر نشود ودر ادامه سهراب بختیاری‌زاده نتواند به انتظارات پاسخ مثبت دهد، آنگاه شرایط برای بازگرداندن فرهاد مجیدی به استقلال میسر خواهد شد.


هرچند که باشگاه استقلال این ماجرا را تکذیب کرده و به نوعی خواسته درباره مجیدی صحبتی به میان نیاورد، اما شهریاری که رابطه خوبی هم با سهراب بختیاری‌زاده در عین حال بی میل نیست که فرهاد مجیدی سکان هدایت استقلال را به دست بگیرد. البته همان طور که گفته شد اولویت او ابتدا انتخاب سرمربی خارجی است و در ادامه کار کردن با سهراب بختیاری‌زاده، اما اگر هر دو پروژه به بن بست بخورد او به دنبال استخدام فرهاد مجیدی خواهد رفت تا او را بر مسند کار مسلط کند.

مجیدی در همین راستا مذاکراتی با باشگاه استقلال داشته و در عین حال منتظر است باشگاه کلبای امارات مطالباتش را پرداخت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->