سرخط خبرها

احضار حسینی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال

  • کد خبر: ۲۹۳۳۱۹
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
احضار حسینی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال
سید حسین حسینی به دلیل بیان برخی اظهارات در رسانه‌ها بر علیه مدیران به کمیته انضباطی باشگاه استقلال دعوت شده است. البته حسینی اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد و بعد از سفر باید در کمیته انضباطی توضیح دهد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، باشگاه استقلال به دنبال اظهاراتی که سید حسین حسینی انجام داده این دروازه‌بان را به کمیته انضباطی فرا خوانده است. حسینی اخیراً در مصاحبه‌ای تند و بی‌رحمانه مدیران باشگاه استقلال به نقد کشیده است. او حتی اعلام کرده باشگاه استقلال در پرداخت حقوق بازیکنان بسیار بد عمل کرده به طوری که خودش نیز از این ماجرا لطمه بسیاری دیده است. بیان این موضوعات در رسانه‌ها، اما به مذاق مدیران باشگاه استقلال خوش نیامده و آنها تصمیم گرفتند که شماره یک خود را به کمیته انضباطی باشگاه استقلال دعوت کنند تا پیرامون اظهارات اخیرش توضیحاتی ارائه کند.

باشگاه استقلال در این خصوص چنین گفته است: «برخلاف اظهارات بی پایه و اساس در ارتباط با پرداخت مبلغ گزاف بابت فسخ قرارداد دروازه‌بان بوسنیایی، ضمن تکذیب این مساله به اطلاع هواداران محترم باشگاه استقلال می‌رساند، هیچ مبلغی به عنوان غرامت و یا حق فسخ به این بازیکن پرداخت نکرده و هیچ تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر وعده پرداخت مبلغ نیز با بازیکن مذکور امضا نشده است. بر این اساس باشگاه استقلال حق قانونی خود برای پیگیری شکایت از منتشر کنندگان خبر مذکور را برای خود محفوظ می‌دارد. همچنین آقای سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال به دلیل بیان اظهارات خلاف واقع به کمیته انضباطی باشگاه دعوت خواهد شد.

احتمال دارد باشگاه استقلال به واسطه اظهاراتی که سید حسین حسینی انجام داده او را به جریمه مالی مواجه کند. یکی از راه‌هایی  که مدیران باشگاه برای تحت کنترل قراردادن بازیکنان انجام می‌دهند این است که از قراردادشان کم کنند که مصاحبه اخیر حسینی دست مدیران را برای چنین اقدام بازدارنده‌ای باز می‌گذارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->