صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اذعان رژیم صهیونیستی به تلفات جانی نظامیانش در جنگ لبنان

  • کد خبر: ۲۹۳۵۹۷
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت ۱۱ نظامی این رژیم از زمان آغاز یورش زمینی به لبنان اذعان کرد و رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که تنها طی ۲۴ ساعت گذشته در مرز لبنان ۳۸ نظامی این رژیم زخمی شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از زمان آغاز یورش زمینی به لبنان، ۱۱ نظامی این رژیم به هلاکت رسیده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که طی ۲۴ ساعت گذشته در مرز لبنان ۳۸ نظامی این رژیم زخمی شده‌اند و به این ترتیب شمار نظامیان زخمی اسرائیلی در مرز لبنان از زمان آغاز یورش زمینی، به ۱۶۸ نفر رسید.

از سوی دیگر مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که تاکنون ۱۴ مورد عملیات برای مقابله با پیشروی نظامیان صهیونیست انجام داده است.

امروز همچنین جنبش حزب‌الله در بیانیه‌ای از مقابله با نظامیان صهیونیست در منطقه اللبونه خبر داد.

این جنبش در بیانیه دیگری اعلام کرد که رزمندگان این جنبش یک گروه دیگر از نیرو‌های دشمن اسرائیلی را به هنگام پیشروی به منطقه میس الجبل در جنوب لبنان با موشک و گلوله توپخانه هدف قرار دادند و درگیری‌ها در این منطقه همچنان ادامه دارد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.