تجهیز پلیس‌های تخصصی به اسلحه «شوکر برقی» اجرای طرح آزمایشی درخصوص پرداخت تسهیلات و افزایش میزان اشتغال در خراسان رضوی امام جمعه مشهد از مجروحان حوادث اخیر لبنان عیادت کرد «وعده صادق ۲» موازنه منطقه را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد قالیباف با رئیس‌جمهور تاجیکستان در دوشنبه دیدار کرد هم‌زمان با رزمایش‌های مشترک ایران و عمان، امیر حیدری به مسقط رفت نماینده روسیه در سازمان ملل: اسرائیل علاقه‌ای به حل مسالمت‌آمیز مشکلات ندارد چین نگرانی خود را درباره اقدامات تنش‌زای رژیم صهیونیستی علیه ایران ابراز کرد آمریکا: سنوار زنده و تصمیم‌گیرنده اصلی در حماس است وزیر امور خارجه: ایران برای هر سناریویی آماده است و مقاومت را رها نخواهد کرد آمادگی شورای عالی استان‌ها برای کمک به دولت چهاردهم نماینده مجلس: رئیس جمهور به دنبال مذاکرات گازی در ترکمنستان باشد میدان غزه و آزمون اتحاد مسلمانان ادعای جدید ترامپ: با روسیه و چین به خلع سلاح هسته‌ای نزدیک بودیم وزارت خارجه آمریکا گفت‌وگوی محرمانه میان تهران و واشنگتن را با موضوع آتش بس رد کرد قالیباف در دوشنبه با رئیس مجلس ملی تاجیکستان دیدار کرد بازگرداندن ۲۷۰ هزار تبعه افغانستانی به کشورشان، از طریق مرز دوغارون گزارش عراقچی از دیدار با بن سلمان و مقامات عربستان سعودی+عکس پنج شهید و ۱۲ زخمی بر اثر حمله صهیونیستها به جنوب لبنان (۱۸ مهر ۱۴۰۳) سخنان تهدیدآمیز سخنگوی وزارت خارجه آمریکا خطاب به مردم لبنان چه بود؟ شهادت ۲ هزار و ۱۴۱ نفر در لبنان از ابتدای جنگ غزه تا امروز (۱۸ مهر ۱۴۰۳) نشریه انگلیسی: ایران ثابت کرد که توانایی شکست بزرگترین سامانه پدافند هوایی جهان را دارد واکنش اهل سنت عراق به اهانت صهیونیست‌ها علیه آیت الله سیستانی
سرخط خبرها

میدان غزه و آزمون اتحاد مسلمانان

  • کد خبر: ۲۹۳۶۵۴
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
میدان غزه و آزمون اتحاد مسلمانان
وحدت، دستورالعمل اسلام ناب محمدی، قرآن، انقلاب و محصول اندیشه امام خمینی (ره) و رهبری است. علما اگر از مبانی اسلام ناب و سنت پیامبراعظم (ص) غفلت کنند، به خطا رفته‌اند.

وحدت، دستورالعمل اسلام ناب محمدی، قرآن، انقلاب و محصول اندیشه امام خمینی (ره) و رهبری است. علما اگر از مبانی اسلام ناب و سنت پیامبراعظم (ص) غفلت کنند، به خطا رفته‌اند. الزامات و اقتضائات مبانی اسلام و انقلاب نیز بیش‌از‌پیش باید مورد‌توجه علما قرار بگیرد. مهم‌ترین مسئله وحدت، شناخت اسلام ناب محمدی است.

اسلام آمریکایی و انگلیسی در حال گسترش است و اگر ما شناخت کافی از اسلام ناب نداشته باشیم، ممکن است از وحدت بگوییم؛ ولی تفرقه و جدایی تبلیغ می‌کنیم. اسلام ناب، کتاب خدا و سنت پیامبر اعظم (ص) است و در مقابل، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی اهداف و نتایج مشترکی دارند و از نظر ما هر دو محکوم و مردودند و آنچه مهم و محترم است، اسلام ناب، کتاب و سنت پیامبراعظم (ص) است. فرهنگ ایثار و شهادت در حد وسیعی در دنیا گسترش یافته است. 

اسلام آمریکایی و انگلیسی، اسلام اسارت و ذلت است و آنان بنا ندارند برای بسط و گسترش اسلام خون بدهند. اسلام ناب، بندگی خداست و بسط‌وگسترش بندگی خدا در بین مردم و زندگی توحیدی از اهداف اسلام ناب و سنت رسول خداست. کار اصلی علمای تقریبی شیعه و سنی هم وفاداری به اسلام واقعی، گسترش بندگی خدا، اهتمام عملی به قرآن و سنت پیامبر (ص) و تبلیغ و ترویج اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب است. تکلیف علمای شیعه و سنی، بازخوانی و تولید محتوا و اندیشه، بر اساس مبانی و مشترکات است. 

اگر غفلت کنیم، میدان را به دست اسلام آمریکایی و انگلیسی واگذار کرده‌ایم که مقابل اسلام ناب قرار دارند. گروهک تروریستی داعش با سوء‌استفاده از مذهب، به‌دنبال خشکاندن ریشه ارزش‌های اسلام و سنت پیامبر (ص) بود و در مقابل، علما و فرهیختگان شیعه و سنی به میدان آمدند و با مجاهدت‌های جبهه مقاومت به فرماندهی حاج‌قاسم سلیمانی، طومار داعش برچیده شد. بازخوانی جنایات داعش غیر از شرمساری چیزی ندارد، اسم اسلام را یدک کشیدند و هزاران انسان مظلوم را قتل‌عام و به ناموس مسلمانان و ... تعدی کردند. اسلام ناب، دنیا و آخرت انسان را تضمین می‌کند. 

علمای مذاهب باید افتخار کنند که در عصر انقلاب اسلامی زندگی می‌کنند و با بازخوانی اهداف اسلام، کتاب خدا، انقلاب و سنت پیامبر (ص) برنامه درست زندگی را به مردم ارائه بدهند تا در دنیا و آخرت رستگار شوند. امت اسلام در دوران دفاع مقدس ۲۵۰‌هزار شهید تقدیم کرد و از مجموع شهدای انقلاب اسلامی، ۱۵هزار شهید متعلق به اهل‌سنت است. اسلام ناب محصول مشترک شیعه و سنی است. 

امروز غزه میدان آزمایش برای مدعیان اسلام است که شصت سال حرف زدند و الان غایب و ساکت‌اند و در میدان دیگری بازی می‌کنند. امروز جمهوری اسلامی افتخار می‌کند در غزه و فلسطین با تفکر مقاومت که کارآمد و سرآمد است، در مقابل دشمنان ایستاده است و انسجام و همدلی در مقابل زورگویان و حمایت از مظلومان عالم مایه مباهات ایران است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->