صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کاروان سلامت هلال احمر و ارائه خدمات پزشکی رایگان به روستا‌ها

  • کد خبر: ۲۹۳۶۴۲
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجرد گفت: کاروان سلامت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر بروجرد با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با حضور در روستای فیال، به مردم این روستا خدمات پزشکی رایگان ارائه دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد کرمی افزود: کاروان سلامت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر بروجرد با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با حضور در روستای فیال، به مردم این روستا خدمات پزشکی رایگان ارائه دادند.

وی با اشاره به اینکه در این کاروان پزشک، پیراپزشک، روان‌شناس، دارویار، کارشناس همه‌گیرشناسی، ماما، اعضا داوطلب و سه تن از کارمندان جمعیت شهرستان حضور داشتند اظهار داشت: اعزام کاروان سلامت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در راستای اهداف عام‌المنفعه و بشردوستانه به‌منظور ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی به ساکنین روستا‌های کمتر برخوردار و دورافتاده انجام می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجرد گفت: کاروان سلامت هلال‌احمر خدماتی شامل ویزیت رایگان پزشک و داروی رایگان، کنترل فشارخون، کنترل قند خون، کلاس آموزشی آشنایی با سرطان، مهارت‌های زندگی و مشاوره و آشنایی با بیماری‌های قلبی، دیابت و فشارخون به ۳۴۵ نفر ارائه داد. 

کرمی افزود: در همین راستا بسته‌های بهداشتی به زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست اهدا شد که ارزش ریالی دارو‌های مصرفی و بسته‌های بهداشتی در این طرح مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بود که از ظرفیت استانی و همچنین ظرفیت خیرین شهرستان بروجرد جهت تهیه دارو و بسته‌های بهداشتی موردنیاز استفاده شد.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.