صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

انتشار ۴۰ کتاب صوتی تا پایان سال در انتشارات «به‌نشر»

  • کد خبر: ۲۹۳۹۷۹
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
مدیرعامل انتشارات «به نشر» آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه کتاب‌های صوتی نیز علاقمندان بسیاری دارد، گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳، ۴۰ عنوان کتاب صوتی روانه بازار می‌شود.

مهدیه قمری | مسعود فرزانه در گفتگو با شهرآرانیوز، با اشاره به اینکه کتاب‌های صوتی نیز علاقمندان بسیاری دارد، گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳، چهل عنوان کتاب صوتی روانه بازار می‌شود.

وی با بیان اینکه انتشارات به نشر آستان قدس رضوی مخاطبانی با سلایق گوناگون دارد، اظهار کرد: این تنوع سلیقه از یک سو و استفاده از تکنولوژی های جدید در حوزه کتاب، باعث شد تا ما در این انتشارات اقدام به تولید پادکست و کتابهای صوتی در کنار چاپ معمول کتاب ها با موضوعات مختلف کنیم.

مطالعه یکی از راه‌های پیشرفت و یادگیری است، اما نرخ مطالعه را می‌توان به ساعات یا تعداد صفحات خوانده شده توسط هر فرد در طول شبانه روز اختصاص داد. حال آیا افزایش تولید کتاب های صوتی می تواند در افزایش میزان سرانه مطالعه کمک کند؟ فرزانه در پاسخ به این سئوال بیان کرد: کتاب های صوتی و پادکست نیز از جمله اقداماتی است که می تواند نتیجه آن افزایش سرانه مطالعه در کشور باشد.

او با تاکید بر اینکه تولید کتاب های صوتی زنجیره مطالعه کتاب را تکمیل می کند، افزود: این نوع از کتابها با توجه به سبک زندگی ایرانیان و مشغله کاری آنها معمولا به میزان بالایی مورد استقبال قرار گرفته و مخاطبان خاص خود را دارد. 

انتشارات به نشر از آن گروه از انتشاراتی است که در مشهد علاوه بر چاپ کتاب به تولید پادکست و کتابهای صوتی نیز می پردازد، در این راستا آثاری از جمله «راز آن بوی شگفت: داستانی بر اساس زندگی امام رضا» نوشته فریبا کلهر، « روشنای خاموش» نوشته علی اکبر والایی، « اوسنه ی گوهرشاد» نوشته مرحوم سعید تشکری و ... از جمله بخشی از کتابهایی محسوب می شود که در حوزه صوتی از سوی انتشارات به نشر منتشر شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.