صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بلوکیان: رزمندگان افغانستانی گنج‌های نهفته و ذخایر ارزشمند اسلام هستند

  • کد خبر: ۲۹۴۲۵۴
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با بیان اینکه رزمندگان افغانستانی بی‌ادعا در دفاع مقدس حضور یافتند گفت: گنج‌های نهفته و ذخایر ارزشمند اسلام هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اصغر بلوکیان با حضور در جمع رزمندگان افغانستانی هشت سال دفاع مقدس در مشهد اظهارداشت: رزمندگان افغانستانی در تمام سطوح جنگ تحمیلی حضور داشتند، این رزمندگان و مدافعان حرم اهل بیت گنج‌های نهفته و ذخایر ارزشمند اسلام هستند.

وی با تقدیر و تشکر از حضور افغانستانی‌ها در دوران جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل بیت افزود: این گنج‌ها و ذخایر باید حفظ شود و نسل جدید باید بداند که بچه‌های رزمنده افغانستانی چه آنانی که در دفاع مقدس جان عزیز خود را کف دست گرفتند و به جبهه رفتند و از این کشور دفاع کردند و چه آنانی که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) حضور داشتند و دارند از استعداد و توانایی‌های خاصی برخوردار بودند. آنها بدون هیچ چشم داشتی حضور موثر داشتند.

اصغر بلوکیان در ادامه گفت: رزمندگان افغانستانی بی ادعا و بدون درخواستی آمدند و در کنار برادران ایرانی خود در دروان دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع)  مردانگی کردند و با جانفشانی و از خودگذشتگی از حریم اسلام و  اهل بیت دفاع کردند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور از مردم ایران خواست فریب خبرهای نادرست شبکه های اجتماعی را نخورند و مانع جابجایی ارزش‌ها شوند.

وی همچنین در ادمه گفت: مدارک معتبر مهاجرین تا پایان سال به صورت سیستمی تمدید شده است و پس از وقفه‌ای که در بروزرسانی کارت‌های آمایش ایجاد شده بود که در آینده نزدیک صدور کارت‌های جدید  آغاز خواهد شد.

منبع: صداوسیما 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.