صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دستگیری ۲۴۲ خرده فروش با بیش از ۷۹ کیلوگرم موادافیونی درمشهد (۲۷ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۵۱۲۶
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در اجرای مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر مشهد ۲۴۲ خرده فروش دستگیر و بیش از ۷۹ کیلو موادافیونی کشف شد.

سردار احمد نگهبان در گفتگو با شهرآرانیوز، درخصوص کشف مواد مخدر و دستگیری متهمان اظهار کرد: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقاء اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان موادمخدر در سطح شهر مشهد به مدت ۳ روز عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری‌های سطح شهر مشهد ۲۴۲ خرده فروش را با کار اطلاعاتی و عملیاتی شناسایی و دستگیر کردند.

سردار نگهبان تصریح کرد: در این راستا ۷۹ کیلو و ۵۲۶ گرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی آماده فروش، ۳ هزار و ۴۱ عدد قرص غیرمجاز و مخدر و ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر کشف و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت و ۹ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع موادمخدر استفاده می‌شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به پلمب ۱۹ مکان توزیع موادمخدر، اظهار داشت: در همین راستا ۲۲۶ معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق‌های توزیع موادمخدر جمع آوری و به مراکز باپروری منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: طرح‌های مقابله با خرده فروشان موادافیونی با تمام توان و تجهیزات اجرایی می‌شوند و از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.