صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: شورا‌های اجتماعی محلات کمک‌رسان مدیریت شهری هستند

  • کد خبر: ۲۹۵۳۰۵
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: شورا‌های اجتماعی محلات، نقش کمک‌رسان و یاری‌دهنده به مدیریت شهری در پروژه‌های مختلف شهری را دارند و به ارائه ایده و نظرپردازی در این خصوص می‌پردازند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام حسن منصوریان با بیان اینکه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در این دوره، باورمند به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت شورا‌های اجتماعی محلات است، اظهار کرد: این شورا‌ها به عنوان نهاد‌های محلی، متشکل از فعالان اجتماعی هر محله با هدف تأمین منافع جمعی و حل مسائل مرتبط با محله و منطقه خود در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: شورا‌های اجتماعی محلات، نقش کمک‌رسان و یاری‌دهنده به مدیریت شهری در پروژه‌های مختلف شهری را دارند و به ارائه ایده و نظرپردازی در این خصوص می‌پردازند. بر این اساس، به جهت هم‌اندیشی، طرح و پیگیری مسائل مربوط به محلات، برگزاری نشست‌های فصلی با وجود اعضای کمیته نظارتی، اعضای شورای اسلامی شهر و شورا‌های اجتماعی محلات و جمعی از مسئولان شهری صورت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های فصلی شورا‌های اجتماعی محلات، به صورت مستمر و دوره‌ای، فرصتی مناسب برای دیدار چهره به چهره اعضای شورا‌های اجتماعی محلات با مسئولان و مدیران شهری، در جهت حل مسائل مختلف محلات بوده، همچنین از ابتدای سال‌ جاری تاکنون نشست‌های فصلی در اکثر مناطق برگزار شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.