صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضائیه گفت: برخی از کشور‌های اروپایی به مجرمان امنیتی و اقتصادی، پناهندگی و تابعیت می‌دهند و با گستاخی مدعی حمایت از ملت ایران هستند.
به گزارش شهرآرانیوز، علی باقری روز دوشنبه در پی دستور رئیس قوه قضاییه به وی، در نشست شورای عالی قوه قضائیه برای پیگیری استرداد متهمان و مجرمان اقتصادی، اظهار داشت: برخی از کشور‌های غربی فقط پناهگاه تروریست‌ها نیستند که دستشان به خون مردم ایران آغشته شده‌است، بلکه مأمن مفسدان و اختلاسگرانی است که دستشان تا مرفق در جیب ملت ایران فرو رفته است.

وی افزود: برخی دولت‌های اروپایی تلاش دارند تا همه موارد نقض حقوق ملت ایران را در کارنامه ضدانسانی خود جمع کنند تا در جشنواره فشار حداکثری به ملت ایران برنده زرشک طلایی نقض حقوق ملت ایران شوند.

دبیر ستاد حقوق بشر در پایان خاطرنشان کرد: بنگاه خبرپراکنی دولت انگلیس به جای اشک تمساح ریختن برای فرار متهمان اقتصادی باید از دولت انگلیس بخواهد تا به همه از جمله ملت ایران پاسخ دهد که با چه توجیهی به پناهگاه اصلی متجاوزان به حقوق ملت ایران از جمله متعدیان به حقوق اقتصادی ملت ایران تبدیل شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.