صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۲۰ هزار و ۶۲۴ فقره تسهیلات با اعتبار بیش از ۱۲۴ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان به اقشار نیازمند و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شد.
به گزارش شهرآرانیوز،مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان رضوی از پرداخت ۲۰ هزار و ۶۲۴ فقره تسهیلات با اعتبار بیش از ۱۲۴ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند در یکساله ۹۸ خبر داد و افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۷ از رشد ۱۰۷ درصدی برخوردار بوده است.
اسماعیل رحمانی با اعلام اینکه صندوق امداد ولایت در استان از جایگاه مناسبی برخوردار است، افزود: تسهیلات در قالب ۱۶ هزار و ۲۷۷ فقره امور حمایتی، ۳ هزار و ۲ فقره خرید و ساخت مسکن، هزار و ۳۴۵ فقره اشتغال‌زایی پرداخت‌شده است.
وی با اعلام اینکه در این صندوق سعی بر این است تا نیکوکاران بدون هیچ دغدغه‌ای وجوه خود را در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار اقشار نیازمند و مددجویان قرار دهند، ادامه داد: تاکنون ۲۹۲ هزار و ۷۷ مورد سپرده‌گذاری‌هایی در این مکان صورت گرفته است که شامل کارکنان و مددجویان کمیته امداد و مابقی شامل خیران و عموم مردم می‌شود.
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خراسان رضوی، این مرکز را دارای مجوز از بانک مرکزی معرفی کرد و افزود: این مرکز از تکنولوژی‌های فناورانه روز بهره‌مند و اکنون به شبکه شتاب و بانکداری الکترونیک متصل است.
رحمانی بابیان اینکه صندوق امداد ولایت باهدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان و تکریم آن‌ها راه‌اندازی شده است گفت: کمیته امداد با راه‌اندازی این صندوق از معدود سازمان‌هایی است که خدمت قرض‌الحسنه واقعی را ارائه می‌دهد.


منبع: پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.