صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی:

اجرای ۲۲ درصد از پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم

  • کد خبر: ۲۹۷۶۰
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
۲۲ درصد از پروژه‌های عمرانیِ مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، شامل ساخت و خرید مسکن شهری و روستایی و تعمیرات در مناطق محروم، در سال گذشته انجام شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی با عنوان اینکه در سال ۹۸، هفت هزار و ۲۴۷ مورد واحد مسکن شهری و روستایی در بخش‌های خرید، ساخت و مقاوم سازی برای مددجویان تحت حمایت اجرا شد، افزود: برای اجرای این میزان پروژه‌های عمرانی مددجویان تحت حمایت بیش از ۱۳۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار از منابع داخلی این نهاد و مشارکت خیران هزینه شد.
محمد صحرایی اعلام کرد: حدود ۲۲ درصد از پروژه‌های عمرانی شامل هزار و ۵۶۷ پروژه در مناطق محروم اجرا شد که این پروژه‌ها در بخش ساخت و یا خرید مسکن شهری و روستایی و تعمیرات صورت گرفت.
صحرایی اظهار کرد: در سال گذشته تعمیرات واحد‌های مسکونی ۴۱۶۰ مورد، بهسازی سرویس بهداشتی ۳۷۸ مورد، خریداری و ساخت ۴۸۴ واحد مسکن شهری، مقاوم سازی ۱۶۶۳ واحد مسکن روستایی، تکمیل ۸۵ واحد مسکن شهری و ۴۷۷ واحد مسکن نیمه تمام روستایی انجام شد.
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی گفت: اعتبارات هزینه شده برای پروژه‌های اجرایی به صورت اعطای بلاعوض وتسهیلات از سوی این نهاد، مشارکت خیران و آورده خود مددجو بود.
شایسته ذکر است: باتوجه به قرار داشتن در شرایط سخت اقتصادی، نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * از طریق تلفن همراه خود در اهدای کمک‌های نقدی و یا مراجعه به دفاتر این نهاد جهت کمک در تامین مصالح به نیازمندان اقدام کنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.