بخش املاک «دیوار» و «شیپور» مسدود می‌شود + علت توضیحات دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو تامین زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنج‌شنبه تخلف است مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو دستخوش تغییر می‌شود زمان پایان اعتبار مجوز‌های کاغذی اعلام شد پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران فروش فوق‌العاده سایپا از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + لینک ثبت‌نام نرخ تورم فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر صمت: شورای رقابت مسئول قیمت‌گذاری پژو پارس است تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی برای خرید خودرو + جزئیات (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به بازار خرید و اجاره هواپیمای شخصی در ایران | خرید جت شخصی چند تومان آب می‌خورد؟ تشدید نظارت ها بر بازار مسکن | پلمب ۳ بنگاه املاک در مشهد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۹۲۰ هکتار کشت کلزا در شهرستان مشهد انجام شد صنعت شوینده ایران خودکفا و صادرکننده ماهانه ۲۰ هزار تن شیر خشک تولید می‌شود افزایش قیمت برخی مدل‌های تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی تامین نیمی از ورودی آب سد‌ها در یک ماه اخیر ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان واکنش نشان داد + متن نامه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) عقب‌نشینی خریداران پس از دو روز طوفانی بورس | گزارش وضعیت بازار سرمایه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ اردیبهشت ماه، آخرین مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی چه خبری ریزش قیمت دلار را متوقف کرد؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات گوشت قرمز، آری یا نه؟ کارگران امیدوار باشند؟ آیا حق مسکن ۱۴۰۳ کارگران افزایش پیدا می‌کند؟
سرخط خبرها
بخت گشایی با «زندگی»

آغاز عملیات اجرایی فاز چهارم پروژه مشارکتی مسکونی-تجاری «زندگی»

  • کد خبر: ۱۳۱۰۵
  • ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
آغاز عملیات اجرایی فاز چهارم پروژه مشارکتی مسکونی-تجاری «زندگی»
عملیات اجرایی فاز چهارم پروژه مشارکتی مسکونی-تجاری «زندگی» با حضور معاون رئیس جمهور، استاندار و برخی از مدیران شهری در مشهد آغاز شد
کلنگ‌زنی پروژه مسکونی ۲۰۰۰ واحدی در قالب طرح کمک به ساخت مسکن روستایی در حاشیه شهر مشهد با حضور معاون رئیس‌جمهور روز گذشته انجام شد. محمدباقر نوبخت در این مراسم گفت: در استان خراسان‌رضوی برای ایجاد ۱۰ هزار واحد مسکونی روستایی برای اقشار ناتوان برنامه داریم و بنا به درخواست استاندار محترم و با توجه به شرایط ویژه حاشیه شهر مشهد ۲۰۰۰ واحد مسکونی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهر ساخته خواهد شد.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار شهرآرا درباره مجوز انتشار اوراق مشارکت ۱۴۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای زیرساخت‌های بافت پیرامونی حرم مطهر در سال ۹۹ که بر اساس توافق ۳۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری مشهد و دولت پیش از این وعده داده شده بود نیز گفت: این موضوع جزو تعهدات و مصوبات دولت است و ما پای تعهد خودمان هستیم.
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان‌رضوی پیگیر همه مصوبات و تعهدات دولت به شهرداری مشهد است.
نوبخت با بیان اینکه علاوه بر تبصره ۵ که بیشتر چگونگی توزیع انواع اوراق و اسناد خزانه را توضیح می‌دهد، تبصره ۱۸ را نیز داریم، اظهارکرد: در تبصره ۱۸ برای نوسازی بافت‌های فرسوده، حاشیه‌نشینی و بازآفرینی شهری مبالغ کافی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: طبق جلسه‌ای که در روز‌های گذشته از سوی شورای عالی مسکن در دفتر رئیس‌جمهور تشکیل شد، یکی از مباحثی که وزیر راه‌وشهرسازی در پاسخ به سؤال رئیس‌جمهور به آن پرداخت، پیشرفت طرح بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد و حاشیه‌ای شهر‌ها بود.
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه ۲۰۰۰ واحدی «زندگی» درباره تأمین اعتبار احداث بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی حاشیه شهر مشهد نیز گفت: بر اساس مصوبات سفر‌های استانی، دولت حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان تعهد مالی پذیرفت که در ادامه بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان شد و در ۲ سالی که تعهد داریم، تمامی مبالغ ریالی را پرداخت خواهیم کرد.

مشکلات شصت‌ساله یک‌روزه حل نمی‌شود
استاندار خراسان‌رضوی نیز در این مراسم گفت: ۳۱ دستگاه استان در حاشیه شهر مشهد مسئولیت پیدا کرده‌اند. جمعیت مناطق حاشیه‌ای مشهد جمعیت درخور ملاحظه‌ای است و مشکلات زیادی در این مناطق وجود دارد. با این حال توجه به این نکته ضروری است که نمی‌توانیم مشکلاتی را که طی ۶۰ سال به وجود آمده است، در کوتاه‌مدت رفع کنیم. علاوه بر آن بازآفرینی سریع بافت‌های ناکارآمد امکان‌پذیر نیست و این کار باید به‌تدریج و بادقت انجام شود.
استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: ملکی را که متعلق به دولت است، از سوی دولت برای تأمین اعتبار برنامه‌های حاشیه شهر مشهد در نظر گرفته شده است. این موضوع روز سه‌شنبه هفته جاری بررسی خواهد شد و درصورت تصویب، اعتبار خوبی برای سامان‌دهی حاشیه شهر در اختیار استان قرار می‌گیرد.

«زندگی» در زمین ۱۵۹ هزار متری
معاون اقتصادی و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد نیز درباره آغاز عملیات اجرایی فاز چهارم پروژه مشارکتی مسکونی-تجاری «زندگی» در خیابان رسالت۸۱، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۵۹ هزار و ۱۶۲ مترمربع و زیربنای ۲۸۱ هزار و ۸۰۵ مترمربع اجرایی می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، اژدر اژدری در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز چهارم پروژه مشارکتی «زندگی» تصریح کرد: پروژه مشارکتی «زندگی» با همکاری شهرداری مشهد، بخش خصوصی و شرکت بازآفرینی شهری ایران صورت گرفته است. در این پروژه ۲۱۰۰ واحد مسکونی، تجاری و مرکز بهداشتی با مشارکت ۱۳.۹ درصدی پروانه و زمین از سوی شهرداری مشـــــهد در چند فــــاز اجرا خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->