صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امنیت شهرک شهید رجایی و باهنر و حضور افراد بی‌هویت در این منطقه به‌صورت ویژه بررسی می‌شود.

جانقربان-شهرآرانیوز/ معاون دادستان خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، از محلات شهرک شهید رجایی و باهنر بازدید کرد.


باتوجه‌به درخواست‌های مردمی و پیگیری‌های دبیر پیشگیری از وقوع جرم شورای اجتماعی محلات منطقه ۶، شریعت‌یار ۴ ساعت از محلات شهرک شهید رجایی و باهنر بازدید کرد.


محلات پورسینا، خوش سیما، باهنر، اروند، حر۱۹ (کشاورز) و ابتدای شهرک شیرین از محل‌های بازدیدشده بودند که اهالی این محلات مشکلات خود را از نزدیک با معاون محترم دادستان در میان گذاشتند.

 


حضور افراد بی‌هویت، خرید و فروش مواد مخدر، حضور اتباع بدون مجوز، وجود پاتوق‌های مصرف مواد مخدر، درگیری‌های مسلحانه اخیر، بنگاه‌های املاکی که به‌صورت غیرقانونی فعالیت و با افراد بی‌هویت دادوستد می‌کنند، ضعف در درک صحیح موضوعات قضایی و درخواست اقدامات مقتضی از سوی معاونت محترم پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از مهم‌ترین موضوعات و دغدغه‌های مردمی مطرح شده در این بازدید بود.


ناامن بودن حاشیه پارک‌ها به‌دلیل نبود روشنایی مناسب و وجود مکان‌های ضایعاتی که باعث مشکلات زیادی برای اهالی شده است، از دیگر مسائل مطرح شده مردم بود که معاون دادستان قول مساعد برای پیگیری آن‌ها داده است و در دستورکار قرار دارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.