صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کار در مدیریت شهری کفش آهنین می خواهد

  • کد خبر: ۳۱۰۹۵
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد، با تقدیر از اقدامات شهرداری مشهد گفت: در این دوره با وجود شهرداری توانمند، کار کردن در مجموعه مدیریت شهری، کفش آهنین و گام‌هایی محکم و بلند می‌طلبد.
به گزارش شهرآرانیوز، رمضانعلی فیضی افزود: خوشبختانه در این دوره از شورای شهر و مدیریت شهری مشهد شاهد تلاش‌های ارزشمندی برای جلب و افزایش رضایت عمومی هستیم.

وی اضافه کرد: پروژه‌های مدیریت شهری برای استفاده شهروندان اجرا می‌شود و هدف ازآن رضایت شهروندان است، لذا مردم و شهروندان نیزباید پای ثابت آن باشند.
وی با بیان این که مدیریت شهری مشهد در این دوره خدمات چشمگیر و بی مانندی را در نقاط، مختلف شهر چه در مرکز و چه درحریم شهر ارائه داده است، اظهارکرد: در مجموع شورای پنجم و مدیریت شهری در این دوره در توسعه شهر رویکردی متوازن و عدالت محور داشته است.

فیضی تصریح کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به بهسازی و مناسب سازی محور دسترسی به آرامستان بهشت رضوان، بزرگراه اتصال محمدآباد به طرق، جاده دسترسی شهید بسکابادی و ... اشاره کرد.
رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای شهر مشهد با اشاره به این که از منظر مدیریت شهری و شورای پنجم، بخش مرکزی، رضویه، مشهد و روستا‌های اطراف با یکدیگر تفاوتی ندارند گفت: مدیریت شهری و شورای شهر خود را خادم مردم می‌دانند.

وی ادامه داد: بهسازی و مناسب سازی مسیر دسترسی به بهشت رضوان یکی از مصادیق همین رویکرد است؛ پروژه‌ای که برای رفاه حال ساکنان ۱۱ روستا و شهروندان مشهد اجرا و افتتاح شد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.