عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد «سید ناصر نعمتی» به عنوان مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد حاجی بگلو: واگذاری اختیار کمیسیون ماده ۵ به شهرداری‌ها باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود + ویدئو
سرخط خبرها

۱۲۴ روز تا پایان پروژه پارکینگ آزادی مشهد/ بهره‌برداری از ۷۵ متری رضوی تا ۲ ماه آینده

  • کد خبر: ۳۱۱۲۰
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
  • ۱
۱۲۴ روز تا پایان پروژه پارکینگ آزادی مشهد/ بهره‌برداری از ۷۵ متری رضوی تا ۲ ماه آینده
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از پایان پروژه پارکینگ آزادی مشهد در ۴ ماه آینده خبر داد.
لاله سادات کوثری/ شهرآرانیوز- سیزدهم خردادماه امسال بود که رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای اجرای پروژ‌ه‌های عمرانی در شهر مشهد بودجه‌ای حدود ۷۰۰۰ تا ٨۰۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی کرده‌ایم.
محمدرضا حیدری در گفتگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر افزود: عزم مدیریت شهری بر این است که حتی اگر شده با گرفتن وام و تسهیلات، اجرای پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری به تعویق نیفتد، چون با مسکوت‌ماندن پروژه‌ها، با افزایش قیمت‌ها در آینده روبه‌رو می‌شویم که از یک سو تورم‌زاست و از سوی دیگر نیز می‌تواند روی موضوع اشتغال و بیکاری تأثیر بگذارد.

اجرای پروژه کوشش، آرزوی دیرینه اهالی
دراین‌باره حاجی بابایی، شهروند ساکن محله کوشش، با بیان اینکه شهروندان ساکن در این محله سال‌هاست که با بار ترافیکی محور کوشش به خلج و قائم دست‌وپنجه نرم می‌کنند، افزود: در دوره‌های گذشته ۲ بار این موضوع را به گوش نمایندگان مردم در شورا رساندیم. حتی از طریق هیئت امنای مساجد محوری و شورا‌های اجتماعی محلات درخواست بازگشایی این مسیر را دادیم که راه به جایی نبرد.
وی ادامه داد: بیش از ١٠سال است ساکنان و کسبه پیگیر اجرای پروژه بازگشایی خیابان کوشش هستند. خوشبختانه تلاش‌ها در این دوره مدیریت شهری به ثمر رسید و مردم این محله را خوش‌حال کرد.

کمبود فضای پارک در اطراف بوستان ملت
نیازی نیز یکی از شهروندانی است که هر روز برای ورزش به بوستان بزرگ ملت می‌رود. وی دراین‌باره گفت: با وجود پارک حاشیه‌ای در اطراف پارک ملت و پارکینگ در ورودی این پارک، باز هم در ایام پیک تردد همواره کمبود جای پارک در اطراف این بوستان احساس می‌شود.
وی ادامه داد: این نیاز به‌ویژه در ایام تابستان و نوروز که حجم زیادی از زوار به مشهد می‌آیند، بیشتر از پیش احساس می‌شود.
وی افزود: احداث پارکینگ آزادی در این منطقه یکی از ویژگی‌های این منطقه محسوب می‌شود، چون علاوه بر مراجعه تعداد زیادی از شهروندان به بوستان ملت، راسته خیابان امامت و بازار‌های این حاشیه مشتریان زیادی دارد که همواره با کمبود جای پارک و معطلی پارکینگ مواجه می‌شوند.

ترافیک چراغچی به ابوطالب امانمان را بریده است
وحدانی یکی از شهروندان ساکن در محله ابوطالب است. وی درباره اجرای پروژه تقاطع غیرهم‌سطح ابوطالب گفت: بزرگراه شهید چراغچی به‌عنوان یک شریان حیاتی با بولوار ابوطالب به‌صورت سه‌راهی تقاطع دارد که به‌وسیله دوربرگردان غیرهم‌سطح تازه تأسیس، با فاصله مناسب در ۲ سمت بولوار تکمیل شده است. با اجرای تقاطع غیرهم‌سطح ابوطالب، بخش جنوبی بولوار با عبور از بزرگراه شهید چراغچی به بخش شمالی متصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه در سهولت تردد و کنترل ترافیک میان بزرگراه شهید چراغچی و بولوار ابوطالب تأثیر بسیار زیادی دارد، افزود:همچنین دسترسی بولوار ولیعصر به راه جانبی شمالی بزرگراه شهید چراغچی و بولوار ابوطالب شمالی با اجرای این تقاطع میسر خواهد شد.

وی ادامه داد: به‌نظر بنده اجرای این پروژه عمرانی سهم زیادی در کاهش بار ترافیکی منطقه خواهد داشت.

مدت زمان باقی‌مانده تا افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر
دراین‌باره معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از پایان پروژه پارکینگ آزادی مشهد در ۴ ماه آینده خبر داد.
خلیل‌اللّه کاظمی با بیان اینکه امسال سال عمران برای مشهد تعریف شده است، افزود: امیدواریم پروژه پارکینگ آزادی در ۴ ماه آینده به بهره‌برداری برسد. زمان باقی‌مانده تا پایان این پروژه نیز ۱۲۴ روز برآورد شده است.

وی با اشاره به احداث جاده ۷۵ متری رضوی ادامه داد: زمان باقی‌مانده تا پایان این پروژه ۶۳ روز است و امیدواریم تا ۲ ماه آینده شاهد افتتاح این پروژه باشیم.
وی گفت: پروژه عمرانی زیرگذر غیرهم‌سطح شهید برونسی نیز ۲۱۶ روز برای افتتاح زمان دارد.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد اضافه کرد: یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های عمرانی ما در امسال، تقاطع غیرهم‌سطح ابوطالب است که این پروژه نیز حدود ۲۳۷ روز تا بهره‌برداری وقت دارد.

کاظمی با بیان اینکه تا پایان پروژه اتصال بولوار کوشش به خیابان خلج ۲۳۷ روز باقی مانده است، ادامه داد: با افتتاح این پروژه گام مؤثری در کاهش بار ترافیکی این منطقه برداشته می‌شود.

وی گفت: زمان باقی‌مانده تا پایان پروژه تقاطع ۴سطحی غیرهم‌سطح آزادگان ۳۲۱ روز است.

وی افزود: قبلا وعده داده بودیم ان‌شاءاللّه تقاطع غیرهم‌سطح مصلی تا پایان سال ۹۹ به پایان برسد، اکنون نیز برآورد‌ها از محاسبه زمان باقی‌مانده تا پایان پروژه ۲۷۰ روز ثبت شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
0
به نظرم میشه گفت این شهردار یکی از موفق ترین شهرداران مشهد و نگاه خوبی به اینده مشهد دارن و شاید یه روزی حسرت این شهردار رو بخوریم شاید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->