صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نوسازی ۳۷۰۰ مخزن زباله در معابر مشهد

  • کد خبر: ۳۱۱۳۹
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به دلیل تخلیه خاک، نخاله، آتش سوزی و سرقت چرخ‌ها، مخازن زباله خراب می‌شوند که از ابتدای سال تاکنون ۳۷۰۰ مخزن در شهر نوسازی و تعمیر شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا صحراگرد با اشاره به اینکه بیش از ۴۸۰۰ مخزن ۱۱۰۰ لیتری گالوانیزه در سطح شهر وجود دارد، افزود: در راستای نظافت و پاکیزگی هرچه بیشتر سطح شهر، به همت نیرو‌های خدمات شهری شهرداری، تاکنون بالغ بر ۳هزارو ۷۱۵ از این مخازن در معابر و کوچه‌های فرعی محلات و مناطق شهر مشهد نوسازی شد.

 وی با بیان اینکه اجرای این طرح به منظور بهینه سازی برای جمع آوری زباله بصورت مکانیزه در محلات شهر مشهد در دستور کار قرار گرفته است، اظهارداشت: در برخی محلات و خیابان‌ها، مخازن جمع آوری زباله دچار مشکلاتی مانند سرقت چرخ، آتش سوزی یا تخریب و فرسودگی شده‌اند که برای جبران آن‌ها نوسازی مخازن زباله در سطح محلات، خیابان‌ها و کوچه‌های مورد نیاز همچنان ادامه دارد.
 
صحراگرد تاکید کرد: باتوجه به فرا رسیدن فصل تابستان، و جلوگیری از هرگونه آلودگی، مخازن زباله به وسیله ماده جرمی ساید که ماده بی خطر می‌باشد و جایگزین آهک است به صورت مداوم شستشو و گند زدایی می‌شوند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با اقدامات شبانه روزی در زمینه پاکسازی، رفت و روب، جمع آوری ضایعات، نخاله، زباله و شستشوی معابر، رضایت شهروندان را از محیط اطراف و محل زندگی خود جلب نماییم.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.