صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به‌دنبال لغو پی‌درپی نشست‌های خبری ادارات کل استان در چند روز گذشته، سرپرست مدیر روابط عمومی استانداری خراسان رضوی خواستار تعامل بیشتر ادارات با رسانه‌ها و حفظ احترام خبرنگاران شد.

علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، حسن گوهرپور گفت: درباره عمومی شدن لغو نشست‌های خبری دوایر دولتی استان خراسان رضوی در روزهای گذشته، باید دید که آیا دستورالعملی برای لغو وجود داشته است یا خیر. اگر دستورالعمل صادر شده است، باید مدیران روابط عمومی آن دستگاه‌ها بلافاصله اعلام کنند و اگر هم دستورالعملی نیست، ملاحظات لغو نشست به اطلاع اصحاب رسانه برسد.


وی در پاسخ به وضعیت کرونا در مشهد که علت لغو نشست‌ها بیان می‌شود، گفت: شرایط کنونی استان و مشهد به شکلی است که برنامه‌ریزی‌ها به‌صورت روزانه، متفاوت و متغیر است، به‌گونه‌ای که شما شاهد برنامه‌ریزی‌های هفتگی هیئت دولت و شخص رئیس‌جمهور هستید که تمام این موارد برگرفته از شرایط روز کشور است.

بنابراین درباره لغو نشست‌ها، ضمن آنکه باید به رسانه و خبرنگاران پاسخ داده شود، رسانه‌ها نیز باید به ملاحظات به وجود آمده برای هر دستگاه استانی توجه کنند. برخی ادارات شاید سالن برگزاری مناسبی برای نشست‌های خود ندارند و در راستای حفظ سلامت دوستان رسانه‌ای و همکاران خود نشست را لغو می‌کنند. اما با تمام این‌ها، همچنان اعتقاد ما بر رعایت حرمت رسانه و لزوم پاسخ‌گویی همکاران روابط عمومی دستگاه‌های دولتی خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.