کدام میوه‌ها در مشهد گران و کدام ارزان شدند؟ (۲۹ تیر ۱۴۰۴) کدام استان‌ها بیشترین مصرف آب را دارند؟ | مشهد جزء کم‌مصرف‌های آب وجود تقاضای کاذب در قیمت مسکن و اجاره‌بها در مشهد گوشت ارزان پاکستانی جایگزین گوشت برزیلی می‌شود پیش بینی بورس (یکشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۴) پیش‌بینی تحلیلگر گروه بانکداری سوئیسی درباره سقوط ارزش دلار بیانیه گروه ۲۰ در نقد سیاست‌های ترامپ واریز ۱۹ هزار میلیارد تومان سود برای ۱۲ میلیون سهامدار بورس زمان واریز اعتبار کالابرگ الکترونیک (مرحله سوم) دهک‌های چهارم تا هفتم اعلام شد نرخ کرایه از مرز تا نجف و کربلا برای اربعین ۱۴۰۴ چقدر است؟ سبد دارایی ۹۱ هزار سهام‌دار با «همیار» بیمه شد کاهش ۲۵درصدی تأمین ارز واردات از ابتدای سال ۱۴۰۴ شرایط خرید ارز اربعین ۱۴۰۴ در پیام‌رسان «بله» اعلام شد رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد: تعداد زیادی از واحد‌های صنفی به دنبال ابطال پروانه هستند | مردم طلای آب‌شده خریداری نکنند بررسی قیمت دینار عراق در بازار آزاد (۲۸ تیر ۱۴۰۴) | امروز نرخ ارز اربعین چقدر است؟ بورس کانال ۲.۸ میلیونی را پس‌گرفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۸ تیر ۱۴۰۴) پایانه‌های فروش وصل و پایدار است | اختلال برطرف شد واریز مرحله دوم سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۲ به کجا رسید؟ قیمت طلا در مشهد اعلام شد (۲۸ تیر ۱۴۰۴) قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۲۸ تیر ۱۴۰۴) | ریزش قیمت‌ها در بازار ارز قیمت خودرو امروز (۲۸ تیر ۱۴۰۴) | سقوط قیمت‌ها به زیر نرخ کارخانه بورس در  سایه خروج حقوقی ها و  بی اعتمادی سهام داران   تجهیز ۴۸۵۰ مشترک پرمصرف به کنتور هوشمند در خراسان رضوی «تولید» نیازمند یارانه هدفمند | فرایندهای اداری، مانع حمایت از  صنعت قیمت طلا در بازار جهانی امروز (۲۸ تیر ۱۴۰۴) | مسیر پرونده هفتگی طلای جهانی با کاهش دلار تغییر کرد قیمت برنج تا دو هفته آینده کاهش می‌یابد (۲۸ تیر ۱۴۰۴) جزئیات پرواز‌های اربعین اعلام شد + قیمت بلیت نجف از استان‌های مختلف ایران قرارداد‌های کار و امنیت شغلی دو رکن اساسی برای حفظ حقوق کارگران هستند آیا کالابرگ الکترونیکی دهک ۴ تا ۷ این هفته واریز می‌شود؟
سرخط خبرها

قیمت پراید در نقطه آخر تولید مشخص شد

  • کد خبر: ۳۱۴۹۵
  • ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
قیمت پراید در نقطه آخر تولید مشخص شد
قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: پرونده تولید پراید تا پایان تیرماه امسال بسته می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید باقری امروز در نشست خبری با بیان اینکه التهاب کنونی بازار خودرو محصول تقاضای کاذب است اعلام کرد سایپا امروز با دو چالش جدی در برنامه ریزی مواجه شد که تعهدات معوق از جمله این چالش‌ها است، اظهارداشت: براساس طرح اتوخدمت سایپا، ۱۲۰ هزار متقاضی خودرو ایجاد شد که البته این طرح در مقطع زمانی خاص با هدف رفع مشکل مالی سایپا اجرایی شد، اما با تغییر قیمت‌ها دارندگان این قرارداد‌ها به دنبال کسب سود بیشتر بوده و برای دریافت خودرو تاکید داشتند که این امر در کنار تحریم‌ها و سایر تعهدات، فشاری را به شرکت وارد کرد که با ساماندهی انجام شده ۹۰ درصد متقاضیان موفق به دریافت خودروی خود شدند.

 

وی افزود: ۴۹ هزار تعهد معوق با تکیه بر مدل جایگزین و تبدیل آن‌ها انجام و ۵۰ هزار خودرو نیز به ۱۵۰ هزار تعهد جدید تبدیل شد که در کنار ۱۲۰ هزار تعهد اتوخدمت فشار زیادی به سایپا تحمیل کرد که در نهایت ساماندهی شد.

 

باقری تصریح کرد: در همین حال ۶۰ درصد تعهدات از جنس تعهدات رنو و برلیانس تعیین تکلیف شدند و تعداد زیادی موفق به تحویل خودرو‌های خود شدند که در کنار این موارد جراحی بزرگ، توقف پراید، تحریم و ساماندهی تعهدات باعث شد تا مدتی از ایفای تعهدات منحرف شده و با پدیده تعهدات معوق روبرو باشیم.

 

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با بیان این که این چالش‌ها امروز پشت سر گذاشته شده است، گفت: با فرض تکمیل خودرو‌های ناقص جمع تعهدات معوق کمتر از ۵۰ هزار دستگاه خواهد بود که تا پایان شهریورماه از ۲۰ محصول تنها دو محصول تعهد معوق خواهد داشت، براین اساس نظام برنامه ریزی سایپا به گونه‌ای برنامه ریزی شده که هرزمان تعهد پیش فروشی وجود داشته باشد، خودرو در موعد مقرر تحویل داده شده و از این پس هیچ گاه خودرو معوقی نخواهیم داشت.

 

وی در ادامه با بیان این که ۵۰ درصد تیراژ تولید سایپا به پراید اختصاص دارد، افزود: مدیریت سایپا اعتقاد به بروزرسانی سبد تولید دارد که نمونه آن خودروی شاهین است که در پیش فروش‌ها با وجود سهمیه اندک، ۶۰ هزار نفر برای ثبت نام این خودرو اظهار علاقه کرده بودند که این امر نشان می‌دهد مردم به برند سایپا اطمینان پیدا کرده اند.


باقری با تاکید بر این که پراید قادر به پاس کردن استاندارد تولید نیست و باید متوقف شود، تصریح کرد: از اول سال تاکنون ۳۰ هزار دستگاه پراید ۱۳۱ با قیمت ۳۸ میلیون تومان عرضه کردیم و ۲۰ هزار دستگاه دیگر نیز با قیمت ۳۸ میلیون تومان به تولید خواهد رسید و پس از آن پرونده پراید بسته شده و تمرکز بر تنوع محصول خواهد بود.

 

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با تاکید بر این که خودروی پراید جایگزین ندارد، اظهار کرد:با ارتقای ظرفیت سایر خطوط در تلاش برای تامین نیاز بازار هستیم و با تلاش کارکنان سایپا به پشتوانه تولید مناسب در این مدت و با وجود تحریم و شیوع کرونا شاهد رشد ۵۵ درصدی صدور فاکتور نسبت به سال گذشته بوده ایم.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم تولید خودرو را بدون کاهش استمرار دهیم، افزود: خوشبختانه بخش قابل توجهی از مشکلات صنعت خودرو حل شده است و با تکیه بر متخصصان و مرکز تحقیقات سایپا می‌توان نیاز جامعه را برطرف کرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->