صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهرداری مشهد نخستین اوراق مشارکت سال ۹۹ را منتشر کرد؛

‌انتشار ۶۰۰میلیارد تومان اوراق مشارکت خط ۲ و ۳ قطارشهری

  • کد خبر: ۳۲۴۳۳
  • ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
سید محمدعنبری، مدیر تأمین مالی شهرداری مشهد گفت: نخستین اوراق مشارکت سال ۹۹ از سوی شهرداری مشهد با مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان منتشر شد.
به گزارش شهرآرانیوز، وی افزود: همزمان با دهه کرامت شهرداری مشهد موفق به انتشار مجدد و فروش اوراق مشارکت به ارزش ۶۰۰میلیارد تومان به ضمانت و عاملیت بانک صنعت ومعدن و پذیره‌نویسی و بازگردانی تأمین سرمایه امین و لوتوس‌پارسیان‌ شد.
 
عنبری ادامه داد: براین اساس ۳۰۰میلیارد تومان از این اوراق متعلق به تکمیل و توسعه خط ۲ قطارشهری و ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر متعلق به خط ۳ قطارشهری می‌باشد.
 
وی افزود: در نظر داریم طی مذاکرات انجام شده با بانک ملی تا پایان ماه حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت احیای بافت فرسوده اطراف حرم به ضمانت و عاملیت این بانک را به اتمام رسانده و منتشر کنیم.
 
وی اظهار کرد: این افتخاری برای شهر مشهد است که توانستیم در سایه همدلی و کمک‌های قابل توجه بانک مرکزی، بانک صنعت و معدن، وزارت کشور (سازمان شهرداری ها)، سازمان برنامه و بودجه، استانداری، شرکت تامین سرمایه امین و لوتوس پارسیان و... اوراق مشارکت باقی مانده از سهمیه بودجه ۹۸ کل کشور را به اتمام و انتشار ثانویه برسانیم.

وی گفت: امیدواریم تا پایان سال ۲۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت شامل ۱۰۰۰ میلیارد تومان جهت خط ۳ قطارشهری، ۱۰۰۰ میلیارد تومان جهت احیای بافت فرسوده اطراف حرم مطهر و ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر جهت نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری منتشر کنیم.

وی تأکید کرد: در شرایطی که بحران کرونا در حوزه‌های سرمایه‌گذاری سایه افکنده است شهرداری مشهد ابزار‌های مالی، چون اوراق مشارکت را به جد دنبال کرده تا در پروژه‌های عمرانی توقف‌ و خللی ایجاد نشود.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.