صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: فروش مرغ بیشتر از ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان تخلف است و با هرگونه گران‌فروشی در این بازار برخورد خواهد شد.

طنین همتی/ شهرآرانیوز، رضا شجاعی درباره نوسانات گذشته بازار مرغ و تخم‌مرغ و نظارت بر این بازار بیان کرد: قبل از آشفتگی بازار مرغ و تخم‌مرغ به‌تبع افزایش قیمت نهاده‌های دامی، قیمت تخم‌مرغ زیر ۹۰۰۰ تومان و قیمت مرغ حدود ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان بود که بنا بر مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، قیمت مرغ و تخم‌مرغ تغییر پیدا کرد و خوشبختانه اکنون با هماهنگی، قیمت تخم‌مرغ به ثبات رسید.


وی افزود: در جلسه تنظیم بازار، قیمت مرغ نهایت ۱۵ هزار ۵۰۰ تومان اعلام شد، اما متأسفانه ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسید که مسلما با آ‌ن‌ها برخورد قانونی شد.


شجاعی تصریح کرد: در راستای تنظیم بازار، مرغ منجمد ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومانی هم تأمین شده است که در حال توزیع در استان است. ضمن اینکه با هرگونه افزایش قیمت بیشتر از ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار برخورد می‌شود.


وی اضافه کرد: در چند روز گذشته در بازار آشفته مرغ و تخم‌مرغ که نوسانات قیمت را به‌دنبال داشت و در همین مدت کوتاه گزارش تخلف ۲۷۲ فقره در گوشت مرغ و ۶۷ فقره تخلف در تخم‌مرغ داشتیم.


وی افزود: همچنین در ۳ ماه گذشته ثبت تخلفات در انواع نان ۶۱۶ تخلف و در بخش خدمات عمومی ۶۹۰ تخلف گزارش شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.