صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

زکی‌پور: استقلال به روز‌های اوج برمی گردد

  • کد خبر: ۳۶۰۶۹
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
میلاد زکی‌پور آینده استقلال را در لیگ بسیار روشن تصویر می‌کند و بر این باور است که تیمش می‌تواند در جایگاه دومی قرار بگیرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مدافع چپ استقلال که یکی از تاثیرگذار‌ترین بازیکنان این تیم در هفته‌های اخیر بوده درباره وضعیت تیمش گفت: «استقلال یک بازی عقب افتاده با پارس جم دارد که اگر در این بازی پیروز شود ۴۵ امتیازی می‌شود. این دقیقا امتیازی است که تیم دوم جدول دارد. حالا چه طور می‌توانیم به نایب قهرمانی در لیگ امیدوار نباشیم؟! بعضی‌ها مدام ساز ناکوک می‌نوازند و می‌خواهند ما را نا امید جلوه دهند درحالی که سرشار از امید هستیم و از همین بازی با پارس جم انگیزه خود را برای بازگشت نشان می‌دهیم. استقلال به روز‌های اوج برمی‌گردد و این روز‌های پر فراز و نشیب تمام می‌شود. شک ندارم به زودی استقلال روی یک نوار نرمال قرار می‌گیرد.»
 
زکی‌پور درباره انتقاد‌هایی که به سرمربی تیم می‌شود نیز این واکنش را نشان داد: «اگر نقدی هم هست باید منصفانه باشد. همه می‌دانند که استقلال در طول فصل چه مشکلاتی داشت. خودم شخصا مدتی به خاطر مصدومیت کنار تیم نبودم. دیگر بازیکنان هم مشکلاتی از این دست داشتند. گاهی مصدومیت بود، گاهی محرومیت و گاهی هم بیماری. این روزها، اما تمام می‌شود و من به هوادارن استقلال قول می‌دهم با همین بازیکنان و کادرفنی در جام حذفی هم مدعی اول قهرمانی خواهیم بود. امیدوارم آن‌ها که غیر منصفانه نقد می‌کنند شرایط تیم را در نظر بگیرند.»
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.