تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نبرد حیاتی استقلال در جم

  • کد خبر: ۳۶۱۶۳
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
نبرد حیاتی استقلال در جم
بازی‌های عقب‌افتاده هفته بیست‌و‌سوم، امروز(۶ مرداد ۹۹) برگزار می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بازی‌های هفته بیست‌و‌سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران، با انجام ۲ مسابقه عقب‌افتاده امروز به پایان می‌رسد. استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ در جم به‌مصاف پارس می‌رود و فولاد هم از ساعت ۲۰:۴۵ به میهمانی نساجی خواهد رفت. ۳ هفته پیش و زمانی که تعداد کرونایی‌های تیم استقلال و فولاد وضعیت نگران‌کننده‌ای را به وجود آورده بود، سازمان لیگ، به دستور ستاد مبارزه با کرونا، بازی‌های این ۲ تیم را لغو کرد. استقلالی‌ها پای پرواز جم به خانه‌هایشان برگشتند و فولادی‌ها که در قائمشهر حضور داشتند، صبح بازی با نساجی به اهواز برگشتند.


رأی کمیته استیناف به کرسی نشست

این مسابقه قرار بود هفته بیست‌وسوم برگزار شود. آن زمان سرمربی پارس هومن افاضلی بود، اما اکنون سیروس پورموسوی هدایت این تیم را برعهده دارد. مسئولان باشگاه پارس جنوبی معتقدند که باید در مسابقه با استقلال ۳ بر ۰ برنده می‌شدند. ازسوی‌دیگر سرمربی جدید تیم هم گفته امروز مقابل استقلال بازی نمی‌کند! البته کمیته استیناف عصر شنبه با تأیید رأی کمیته انضباطی، دستور به برگزاری این دیدار داد.
 
استقلال هم عصر دیروز راهی شهر جم بوشهر خواهد شد. باید دید این مسابقه برای دومین مرتبه لغو خواهد شد یا بالاخره این بازی طلسم‌شده برگزار می‌شود. استقلال اگر در این مسابقه خارج‌از‌خانه پیروز شود، شانس دارد که به رتبه دوم جدول برسد؛ اما پارس جنوبی که برای فرار از منطقه سقوط تلاش می‌کند، در صورت برد می‌تواند با یک پله صعود به رده دهم برسد.


یزدانی و دانشگر، غایبان بزرگ استقلال

کاروان آبی‌پوشان پایتخت درحالی با پرواز اختصاصی تهران را به مقصد عسلویه ترک کرد که در این سفر ۵ بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار نداشت. از جمع بازیکنان استقلال علی دشتی به‌علت مصدومیت، محمد دانشگر به‌علت بی‌انضباطی، عظیم گوک به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا و فردین رابط، هافبک جوان آبی‌ها، به‌خاطر حضور در اردوی تیم ملی جوانان در سفر به جم غایب خواهند بود. همچنین سیاوش یزدانی که به‌تازگی از کرونا خلاص شده و در تمرینات تیمش حضور یافته است، از نظر جسمانی شرایط خوبی ندارد و از لیست تیمش برای بازی با پارس جنوبی خط خورده است. براین‌اساس ۵ بازیکن استقلال در سفر به جم و دیدار با پارس جنوبی غایب خواهند بود و فرهاد مجیدی مجبور است برای جایگزینی آن‌ها اقدام کند.


جم، شهر طلسم‌شده

استقلال درحالی مقابل پارس جنوبی قرار می‌گیرد که در ۲ مسابقه قبلی در شهرستان جم بازنده بوده است. تیم پارس جنوبی از لیگ برتر هفدهم جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورد و طی ۲ فصل گذشته آبی‌پوشان ۲ بار در شهرستان جم به میدان رفتند و حالا برای سومین‌بار به این شهر کوچک سفر می‌کنند. در لیگ هفدهم استقلال با هدایت علیرضا منصوریان در جم مقابل پارس جنوبی قدرتمند آن‌روز‌ها و تیم تحت هدایت مهدی تارتار قرار گرفت که آن بازی را زردپوشان بوشهری با نتیجه ۲ بر ۰ به سود خود به پایان بردند و زمینه‌ساز اخراج منصوریان نیز شدند.
 
در لیگ هجدهم نیز استقلال در هفته چهارم به جم رفت و درحالی‌که کسی انتظار نداشت، آبی‌ها بار دیگر شکست خوردند. در این مسابقه وینفرد شفر سرمربی استقلال بود و او نیز در مصاف با شاگردان مهدی تارتار کاری از پیش نبرد و ۱ بر ۰ بازنده شد. حالا استقلالی‌ها درحالی با سرمربیگری فرهاد مجیدی به جم می‌روند که خاطرات خوبی از بازی در این شهر ندارند. ازطرف‌دیگر پارس جنوبی نیز با تیم خوب آن‌روز‌ها فاصله دارد؛ اما بی‌تردید شرایط ۲ تیم در جدول می‌تواند به جذابیت‌های مسابقه دوشنبه‌شب کمک کند.


جنگ دوباره آبی‌ها این‌بار در شمال

نساجی مازندران پنجشنبه گذشته مقابل استقلال یک بازی خوب را به نمایش گذاشت و با گل دیدنی میری، بازیکن جوانش، یک‌امتیاز از آبی‌پوشان گرفت. شاگردان محمود فکری این هفته هم مقابل یک تیم مدعی دیگر یعنی فولاد خوزستان قرار می‌گیرند؛ تیمی که با جواد نکونام در ۶ بازی آخرش ۵ برد داشته و تنهاشکستش را مقابل پرسپولیس قهرمان متحمل شده است.
 
اکنون تقابل ۲ مربی استقلالی در شهر خسته دیدنی خواهد بود. البته این بازی یک بار قرار بود در تیرماه برگزار شود که فولادی‌ها به بهانه بازیکنان کرونایی، قائمشهر را ترک کردند! مسئولان نساجی نیز مدعی‌اند که این مسابقه باید ۳ بر ۰ به سود آن‌ها اعلام شود، زیرا در میدان حضور پیدا کرده‌اند و فولاد شهر را ترک کرده است! نساجی در صورت پیروزی در این مسابقه در رده نهم جدول باقی می‌ماند؛ اما فولاد خوزستان در صورت پیروزی با ۳ پله صعود به رده سوم جدول می‌رسد. بازی رفت را نیز نساجی ۱ بر ۰ به حریف واگذار کرد. این مسابقه تقابل دوباره مربیان استقلالی است و این‌مرتبه محمود فکری مقابل جواد نکونام قرار می‌گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->