صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حمله دوباره روی کین به گلر منچستریونایتد

  • کد خبر: ۳۶۳۸۹
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
کاپیتان سابق یونایتدها در جدیدترین مصاحبه‌ خود بار دیگر به دخیا حمله کرد و توانایی او را زیر سوال برد.
به گزارش شهرآرانیوز، منچستریونایتد توانست بالاخره سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد، ولی اختلاف امتیازی زیادی با منچسترسیتی و لیورپول صدرنشین در لیگ برتر انگلیس داشت.

روی کین در پاسخ به این سوال که چرا یونایتد اختلاف امتیازی زیادی با صدر داشت و این تیم برای قهرمانی به چه ابزاری نیاز دارد گفت: به نظرم این تیم به یک دروازه‌بان بزرگ نیاز دارد. من هرگز هوادار داوید دخئا نبوده ام. او اشتباهات بسیار زیادی انجام می‌دهد. اشتباهات جدی که امتیاز‌های زیادی از منچستریونایتد گرفت. این فقط نظر من است، اما اگر منچستریونایتد بخواهد برای قهرمانی بجنگد به یک دروازه بان بهتر نیاز دارد.

روی کین در ادامه صحبت‌های خود گفت: آن‌ها نیاز به تغییر دارند و قبلاً این کار را با موفقیت انجام داده اند. من نمی‌فهمم که چرا اینقدر سر و صدای تغییر دروازه بان در یونایتد کم است. او در حد تیم نیست. در منچستر یونایتد تغییرات دائما اتفاق می‌افتاد. مهاجمان قرض یا فروخته می‌شوند، ولی الان باشگاه تغییرات کمی دارد و با بازیکنان سطح پایین کنار می‌آید. به دلایلی که همه فکر می‌کنند دروازه بان رکن اصلی یک تیم است و وقتی او اشتباه می‌کند اعتماد به نفس بقیه هم کم می‌شود. ما دیدیم که چطور لیورپول وقتی آن‌ها دروازه بان را تغییر دادند به سطح دیگری رفتند. لیورپول کاریوس را با این تیم مقایسه کنید که آلیسون بکر را دارد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.