حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

حذف رئال و رونالدو از لیگ قهرمانان اروپا+ویدئو گل‌ها

  • کد خبر: ۳۷۹۴۸
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۲
حذف رئال و رونالدو از لیگ قهرمانان اروپا+ویدئو گل‌ها
رئال و یووه در برابر منچسترسیتی و لیون شکست خوردند تا شب نخست مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شگفتی همراه شود.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز، پس از مدت‌ها وقفه لیگ قهرمانان اروپا امشب در تورین و منچستر دوباره آغاز شد. در تورین، لیون و یووه در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که یوونتوسی‌ها در بازی رفت در فرانسه، یک بر صفر رقابت را به لیون واگذار کرده‌بودند.

در این دیدار ابتدا تیم لیون از روی نقطه پنالتی توسط ممفیس دیپای به گل رسید، اما یوونتوس پس از این گل نبض بازی را در دست گرفت و موفق شد دو بار توسط کریستیانو رونالدو به گل برسد. بازی با همین نتیجه به پایان رسید، اما این دو گل برای صعود تورین به مرحله بعد کافی نبود و ساری و یوونتوس حذف‌شده بزرگ این مرحله نام گرفتند.

پیش از یوونتوس، لیورپول نیز در این مرحله با شکست مقابل اتلتیکومادرید حذف شده‌بود.

گل ممفیس دیپای به یوونتوس

گل‌های کریستیانو رونالدو به لیون

در دیگر دیدار امشب، منچسترسیتی در شرایطی به مصاف حریف نامدار خود، رئال مادرید رفت که در بازی رفت در سانتیاگوبرنابئو، موفق شده بود با نتیجه دو بر یک، حریف خود را شکست دهد. 

این بازی با گل رحیم استرلینگ، گرچه آغاز شد اما کریم بنزما موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. این پایان کار نبود و منچسترسیتی روی اشتباه عجیب واران توانست با هنرنمایی گابریل خسوس گل دوم را وارد دروازه رئال کند تا حکم صعود شاگردان پپ گواردیولا در جریان نود دقیقه امضا شود.

گل رحیم استرلینگ به رئال مادرید

گل کریم بنزما به منچسترسیتی

گل گابریل خسوس به رئال مادرید

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->