استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

روی کین به دنبال کتک زدن دخیا

  • کد خبر: ۳۱۰۶۶
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۴
روی کین به دنبال کتک زدن دخیا
روی کین، کاپیتان سابق منچستریونایتد، در بین دو نیمه دیدار امشب این تیم مقابل تاتنهام، به شدت به داوید دخیا و هری مگوایر حمله کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت های لیگ برتر انگلیس که به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده بود، از شب گذشته از سر گرفته شد و شیاطین سرخ در اولین دیدارشان بعد از شروع دوباره این رقابت ها، امشب میهمان شاگردان ژوزه مورینیو هستند و نیمه اول این دیدار با تک گل استیون برخواین، به سود سفیدهای لندن به پایان رسید.

 

تک گل تاتنهام را ستاره هلندی این تیم با حرکتی از میانه زمین به ثمر رساند؛ در شرایطی که به راحتی هری مگوایر را پشت سر گذاشت و با شوتی که دقیقا به طرف دخیا زده شد، به ثمر رساند.

 

روی کین که در زمان بازی، به موفقیت های زیادی با پیراهن شیاطین سرخ رسید، امشب به عنوان کارشناس اسکای اسپورت این بازی را تحلیل می کند. او که همیشه نظراتش را به شکلی بی پروا بیان می کند، عصبانیتش را از اشتباهات شاگردان اوله‌گنار سولسشر هم پنهان نکرد.

 

او گفت:" از دیدن این صحنه خیلی عصبانیم. نمی توانم باور کنم که این منچستریونایتد است. نمی توانم باور کنم که لوک شاو توپ را انداخته و جلو می برد. باور نمی کنم این مگوایر باشد؛ یک بازیکن ملی پوش نمی تواند چنین عملکردی داشته باشد.

 

تا سر حد مرگ حالم از این دروازه بان به هم می خورد. من بودم بین دو تیمه کتک می زدمش. کارم با این پسر به مشت و لگد می کشید. این توپ فقط یک سیو استاندارد لازم داشت. باورم نمی شود.

 

به مگوایر و دخیا اجازه نمی دانم که حتی سوار اتوبوس تیم شود. آنها باید با تاکسی به منچستریونایتد برمی گشتند. ما تلاش می کنیم تا بازی را آنالیز کنیم. شما هم کار خودتان را انجام بدهید. ما باید تلاش کنیم که بین چهار تیم اول قرار بگیریم. به قهرمانی که اصلا فکر نکنید.

 

حالم از این اتفاق بهم می خورد. مگوایر؟ دخیا؟ باید سرشان را از شرم پایین بندازند."

 

از سوی دیگر، صحبت های تند روی کین، باعث خنده پاتریس اورا، مدافع چپ سابق یونایتد، شده بود که به عنوان دیگر کارشناس در برنامه حضور داشت.

 

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->