صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

محصولات ایران خوردو مشابه یکدیگر و نیازمند تغییر بنیادی است

  • کد خبر: ۳۶۶۷۱
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
معاون وزیر صنعت گفت: از مدیران ایران خودرو خواست تا تغییرات اساسی و بنیادی در تولید محصولات را با بهره گیری از دانش روز جهانی ایجاد کند و به جای تولید چند محصول مشابه، تنوع در کلاس و بخش‌های مختلف محصولات را به طور جدی مدنظر قرار دهند.

به گزارش شهرآرا آنلاین؛ رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در مراسم معارفه اعضای هیات مدیره ایران خودرو گفت:برنامه‌های عملیاتی برای افزایش ملموس رضایت مشتریان و تقویت شاخص‌های ایمنی و رفاهی در محصولات ایران خودرو اجرایی شود.

امیر بیات افزود: ضروری است تا براساس شیوه‌های موفق شرکت های بزرگ خودروسازی بخش طراحی و ایده‌پردازی ایران خودرو به طور تنگاتنگ سلایق و نیازهای واقعی مصرف کنندگان را مطالعه و براساس آنها به طراحی خودروهای جدید بپردازد تا همگونی محصولات با تقاضا و سلیقه مردم به توسعه این صنعت و رضایت بیشتر مشتریان از محصولات داخلی منجر شود.

وی تبدیل دارایی های راکد به سرمایه مولد برای افزایش تولید و افزایش کیفیت محصولات ایران خودرو را از دیگر انتظارات ایدرو به عنوان متولی صنعت خودروی کشور برشمرد.

رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اصلاح ساختار تعامل خودروسازان با قطعه سازان و تقویت زنجیره تامین با هدف افزایش کیفیت خودروهای تولیدی را مطرح کرد و از هیات مدیره ایران خودرو خواست تا محصولات قدیمی را با محصولات جدید که به سطح روز خودروهای جهان نزدیکتر باشد، جایگزین کند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.