خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
سرخط خبرها

مدیرعامل ایران خودرو: هر سال یک محصول جدید وارد بازار می‌کنیم

  • کد خبر: ۳۵۶۰۱
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
مدیرعامل ایران خودرو: هر سال یک محصول جدید وارد بازار می‌کنیم
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام ایران خودرو برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ با حضور مجازی بیش از ۸۰ درصد از سهامداران برگزار شد و صورت های مالی به تصویب رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو در مراسم مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام، گزارش عملکرد سال ۹۸ و برنامه‌های این خودرو سازی را ارائه داد.

مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام ایران خودرو با حضور بیش از ۸۱ درصد سهامداران، مدیر عامل، اعضای هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو، نماینده سازمان بورس اوراق بهادار و سازمان حسابرس قانونی به ریاست محمد رضا فیض بخش در ساپکو به صورت آنلاین آغاز شد.

 

با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا به شماره ۳۱. ۱۰۴ به منظور حفظ سلامت سهامداران، مراسم مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام ایران خودرو به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزارمی شود.

 

 مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برنامه راهبردی این گروه صنعتی در سال ۹۹ مبتنی بر تنوع بخشی و تولید محصولات با ارزش افزوده بالا، اجرای ۳۰ پروژه‌ای توسعه‌ای درحوزه پلتفرم و محصول، قوای محرکه و گیربکس و همکاری با مراکز علمی و شرکت‌های دانش بنیان را درمجمع عمومی سالانه صاحبان سهام ایران خودرو را تشریح کرد.

 

اجرای ۳۰پروژه توسعه‌ای در حوزه پلتفرم و محصول، قوای محرکه و گیربکس روی میز ایران خودرو


مدیرعامل گروه صنعتی درمجمع عمومی سالانه صاحبان سهام ایران خودرو گزارشی از عملکرد این شرکت در شاخص‌های اصلی از جمله تعداد تولید، رهبری بازار، افزایش کیفیت، عرضه محصولات جدید، بومی سازی قطعات، صفر شدن تعهد معوق در ۱۳ محصول تا پایان تیرماه، کاهش هزینه‌ها و سیاست‌های اعلام شده شرکت در سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفندماه سال ۹۸ را ارائه کرد.

 

برنامه‌های ایران خودرو در سال ۹۹

او با تشریح برنامه‌ها و رویکرد‌های ایران خودرو در سال ۹۹ گفت:گروه صنعتی ایران خودرو ۳۰ پروژه توسعه‌ای در حوزه پلتفرم و محصول، قوای محرکه و گیربکس به ارزش ۲۰ هزار میلیارد ریال در دست اجرا ست.

 

او افزود: پروژه‌های جدیدی نیز به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال در حال بررسی است.

 

مقیمی با اشاره به تدوین نقشه راه محصول و قوای محرکه این خودرو ساز بیان کرد: در این نقشه راه تمرکز در کلاس‌های B، C و cuv و ارتقای موتور‌های جاری از نظر استاندارد‌های آلایندگی و مصرف سوخت و توسعه خانواده موتور سه سیلندر جدید و توسعه گیربکس‌های شش سرعته دنده دستی و AmT و توسعه پروژه‌های اتوماتیک AT و DCT قرار دارد.

 

مقیمی از سیاست این خودرو سازی از تولید حداقل یک محصول جدید در ارسال خبر داد و اظهار کرد: محصول پروژه k ۱۳۲ و k ۱۲۵ طی سال ۹۹ و ۱۴۰۰ به بازار عرضه می‌شود.

 

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو مهمترین پروژه‌های ایران خودرو را طراحی و توسعه گیربکس شش سرعته دستی و AMT، افزایش ظرفیت تولید موتورملی‌ای اف ۷ به هزار دستگاه در روز، طراحی و توسعه موتور سیکلت الکترونیکی عنوان کرد.

 

مقیمی با اشاره به توسعه موتور‌های کم مصرف ایران خودرو (Ik ۳) گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری توسعه یک خانواده موتور سه سیلندر با حجم کمتر ۲. ۱در دستور کار قرار دارد.

 

او در زمینه تفاهم نامه‌های همکاری ایران خودرو در حوزه توسعه محصول با مراکز علمی و شرکت‌های دانش بنیان گفت: طراحی و توسعه موتور‌های الکتریکی، بومی سازی تکنولوژی جدید کاتالیست، تشکیل کمیته راهبری طراحی و توسعه خودرو‌های ارزان، خودرو‌های برقی و باتری، برقی سازی محصولات از جمله برنامه‌های راهبردی ایران خودرو در توسعه محصول است.

 

او از تحویل دنا پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ پانوراما در این ماه خبر داد و بیان کرد: عرضه محصول رانا پلاس و شروع تولید محصول پروژه k ۱۳۲ به زودی صورت می‌گیرد.

 

مقیمی اظهار کرد: محصولات جدید ایران خودرو با گیربکس شش سرعته دستی و AMT در نیمه دوم سال عرضه می‌شود.

 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزایش همکاری‌ها با شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه و استفاده از توانمندی شرکت‌های قطعه ساز داخلی را از رویکرد‌های اصلی ایران خودرو در توسعه محصول عنوان کرد و گفت: از توانمندی برخی نهاد‌ها و ارگان‌ها مانند صنایع دفاع و معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری، در توسعه محصولات بهره خواهیم برد. بومی سازی ECU و کالیبراسیون موتور از دستاورد‌ها مهم این همکاری‌ها است که در نیمه دوم امسال محقق خواهد شد. ایران خودرو از همکاری تمامی نهاد‌ها و شرکت‌های دانش بنیان برای توسعه داخلی سازی و تولید محصول جدید استقبال می‌کند.

 

او سال ۹۹ و ۱۴۰۰ را زمان برچیدن میوه‌های دوران تحریم در صنعت خودروی کشور دانست و گفت: با همراهی زنجیره تامین، شرکت‌های دانش بنیان، نهاد‌های توانمند، کارکنان و مدیران و متخصصان ایران خودرو بتوانیم مسیر توسعه صنعت خودروی کشور را با سرعت بیشتری طی کنیم.

 

گفتنی است، به منظور حفظ سلامت سهامداران و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مراسم مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان به صورت غیر حضوری برگزار شد و این مراسم به صورت آنلاین از سایت اینترنتی این شرکت پخش است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->