صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کسب رتبه اول شهرداری مشهد برای تولید انرژی خورشیدی

  • کد خبر: ۴۰۶۲۹
  • ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد با احداث نیروگاه خورشیدی در ۱۱ نقطه از ادارات و ساختمان‌های متعلق به مجموعه مدیریت شهری با ظرفیت تولید روزانه ۲۱۰ کیلو وات در بین دیگر دستگاه‌های اجرائی استان پیشرو بوده و رتبه اول را کسب کرده است.
به گزارش شهرآرانیوز، رضا خواجه نائینی در خصوص نصب پنل‌های خورشیدی در بام ساختمان‌های اداری ستاد و مناطق، اظهار کرد: توسعه استفاده از انرژی خورشیدی همچنان در دستور کار اداره کل پشتیبانی شهرداری قرار دارد و بخشی از مناقصات مرتبط با آن برگزار شده و بخش دیگر آن در حال انجام است.

وی افزود: شهرداری مشهد همچنین در صرفه جویی مصرف برق در میان دستگاه‌های مختلف پیشرو بوده و چندین مرتبه به عنوان رتبه اول و دوم در میان دستگاه‌های استان شناخته شده است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد تاکید کرد: با احداث نیروگاه‌های خورشیدی، مشارکت فعال و همکاری در طرح ملی تامین حداقل ۲۰ درصد از انرژی مصرفی سازمان‌های دولتی و نهاد‌های عمومی غیردولتی از مهم‌ترین اقدامات ما در این راستا بوده است.
خواجه نایینی خاطرنشان کرد: توجه به استفاده از انرژی‌های پاک و کمک به کاهش آلودگی محیط زیست با کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.