صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد:

سرویس مدارس مشهد ۲۰ درصد گران شد

  • کد خبر: ۴۱۰۸
  • ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: براساس مصوبه شورای شهر نرخ سرویس‌دهی مدارس در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ با توجه به افزایش قیمت خودروها، لوازم یدکی و سایر موارد، حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد محبی افزود: ۵۱ شرکت به همراه بیش از ۷ هزار خودرو سال تحصیلی آینده به بیش از ۸۰ هزار دانش‌آموز سرویس‌دهی خواهند کرد.

 احمد محبی در این خصوص افزود: در جلسه کارگروه ماده ۱۸ ویژه سرویس‌های مدارس بر اساس امتیازبندی تاکسیرانی و آموزش و پرورش ۵۱ شرکت برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: مدارس میان این تعداد شرکت تقسیم و قبل از آغاز سال تحصیلی جلسه توجیهی با مشارکت راهنمایی و رانندگی و سازمان تاکسیرانی جهت سرویس‌دهی مناسب به دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه بیش از ۷ هزار خودرو از جمله ۵۰۰ ون از ابتدای مهر به بیش از ۸۰ هزار دانش‌آموز سرویس‌دهی می‌کنند، اظهار کرد: ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس از طریق سامانه سپند انجام و رانندگان و خودرو‌ها ابتدا از طریق سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی گزینش و سپس به شرکت‌ها برای سرویس‌دهی معرفی می‌شوند که این کار در حال انجام است.

محبی تصریح کرد: پس از گزینش برچسب ویژه سرویس مدارس برای خودرو‌ها صادر و رانندگان ملزم به نصب آن روی خودرو‌های سرویس مدارس هستند در غیر این صورت از سوی پلیس راهور و بازرسان سازمان تاکسیرانی متوقف و اعمال قانون خواهند شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.