صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرماندار مشهد گفت: کاشت نهال در اراضی حاشیه کشف‌رود به افزایش سرانه فضای سبز در حاشیه شهر کمک می‌کند و باعث کاهش دغدغه‌های زیست‌محیطی خواهد شد.
امیرعلی قاسمی‌مقدم-محمدرضا هاشمی در گفتگو با شهرآرانیوز، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای ساماندهی و احیای رودخانه کشف‌رود اظهار کرد: به منظور ساماندهی رودخانه کشف‌رود به طول ۱۰۰ کیلومتر و مساحت حدود هزار هکتار، اقدامات خوبی از سوی شهرداری مشهد و شرکت آب منطقه‌ای انجام گرفته است.
 
وی افزود: به دنبال تاکید استاندار خراسان‌رضوی برای رسیدگی به معضل زیست‌محیطی کشف‌رود، سال گذشته تفاهم‌نامه جامعی تدوین و ضمن واگذاری فرماندهی این پروژه به شهرداری مشهد، برای هر یک از دستگاه‌های اجرایی وظیفه‌ای مشخص شد.
 
فرماندار مشهد تصریح کرد: سال‌های گذشته در بخشی از اراضی حاشیه کشف‌رود با استفاده از فاضلاب خام اقدام به کشت صیفی‌جات و سبزی‌جات می‌شد که البته با همکاری خوب مردم و کشاورزان، از این کار جلوگیری شده است.
 
وی با بیان اینکه کاشت نهال در حاشیه رودخانه کشف‌رود توسط شهرداری مشهد در حال انجام است، خاطرنشان کرد: این اقدام به افزایش سرانه فضای سبز در حاشیه شهر مشهد کمک می‌کند و باعث کاهش دغدغه‌های زیست‌محیطی در این مناطق خواهد شد.
 
هاشمی گفت: فرآیند نهال کاری در اراضی حاشیه‌کشف رود درحال انجام است و امیدواریم در سال‌های آینده تاثیر آن را در افزایش سرانه فضای سبز شهر مشهد و جلوگیری از تصرفات اراضی حریم رودخانه شاهد باشیم.
 
فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: درتلاش هستیم که با هماهنگی‌های بین بخشی از تصرف اراضی حاشیه و حریم رودخانه کشف‌رود جلوگیری کنیم.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.