صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وانت آریسان که همچنان از قلب خستگی ناپذیر پیکان استفاده می‌کند، از جمله حاشیه ساز‌ترین محصولات تولید داخل است که حالا با مجوز شورای رقابت، طعم افزایش قیمتی در حدود ۱۳۰ درصد را نیز چشیده است.
  به گزارش شهرآرانیوز، موتور این خودرو ۱۷۰۰ سی سی و چهار سیلندر است که به دو صورت بنزینی و پایه گاز سوز عرضه می‌گردد. همچنین این خودرو مجهز به ترمز ضد قفل هیدرولیک، فرمان هیدرولیک با قابلیت تاشو و گریبکس پنج دنده است.
 

برای اینکه این خودرو از پس استاندارد یور ۴ براید تغییراتی سخت افزاری و نرم افزاری بر روی  ای. ام. اس و کاتالیست آن صورت گرفته است.

وانت آریسان جهت ایمنی به دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین مجهز شده و از کولر و بخاری بصورت تهویه مطبوع دستی بهره‌مند است.

از دیگر امکانات این وانت می‌توان به پخش‌کننده CD به همراه پورت USB، ترمز ABS، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر) و سیستم خودکار قطع سوخت در مواقع اضطراری اشاره کرد.

داخل وانت آریسان شباهت فراوانی به داخل خودروی پژو پارس دارد. غربیلک فرمان آن متعلق به خودروی سمند است. کابین وانت مذکور بسیار راحتر و دلنشین‌تر از خودروی وانت پیکان است.
 

قیمت آریسان با افزایش قیمت شدید اعلام شد [به روز رسانی]- شهریور ۹۹
صبح امروز (هفدهم شهریور ماه) دعوتنامه تسویه حساب برای مشتریانی که قبلا خودرو آریسان را ثبت نام کرده بودند صادر شد. این بخشنامه جهت تعهدات خودرو آریسان با موعد تحویل شهریور ۹۹ بوده و ۲۰ روز پس از تسویه حساب، خودرو تحویل مشتری مشتری خواهد شد.

تغییرات قیمت آریسان:
 
 
منبع:دیجیاتو
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.