صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

پزشکیان عازم پاکستان شد (۲ تیر ۱۴۰۵)

  • کد خبر: ۴۲۴۷۰۰
  • ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۰:۴۱
مسعود پزشکیان رئیس جمهور به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اخیر، به‌ویژه ۱۶۸ دانش‌آموز شهید مدرسه میناب که در پی حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، با هواپیمای ویژه «میناب ۱۶۸» عازم پاکستان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس جمهور کشورمان پیش از عزیمت به پاکستان گفت: بنای دولت پیگیری حقوق ملت ایران و تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای است.

رئیس جمهور با بیان اینکه سفر به پاکستان با هدف قدردانی از تلاش‌هایی انجام می‌شود که دولت این کشور برای نهایی شدن تفاهم‌نامه میان ایران و آمریکا و پیگیری حق و حقوق ملت ایران انجام داده است گفت: ما به دنبال اجرای کامل بند‌هایی هستیم که در چارچوب قوانین بین‌المللی و حقوق ملت ایران به امضا رسیده و در صورت تحقق این مهم، بسیاری از مشکلات منطقه کاهش یافته و دست متجاوزان و تجاوزکاران کوتاه خواهد شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.