صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

گفت‌وگوی تلفنی وزاری خارجه ایران و ونزوئلا | ابلاغ تسلیت و همدردی دولت و مردم ایران به مردم ونزوئلا

  • کد خبر: ۴۲۵۷۴۶
  • ۰۶ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۰۰
«شهرآرانیوز - گروه سیاسی»، در پی وقوع ۲ زلزله مرگبار در ونزوئلا، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با همتای ونزوئلایی خود، ضمن ابلاغ مراتب تسلیت و همدردی دولت و ملت ایران، برای مشارکت تهران در عملیات امداد و نجات اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدعباس عراقچی و ایوان خیل پینتو عصر امروز، شنبه، ۶ تیر، طی تماس تلفنی با یکدیگر گفت‌و‌گو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگوی تلفنی، ضمن ابراز تسلیت و همدردی صمیمانه ملت و دولت ایران با مردم و دولت ونزوئلا، به‌ویژه خانواده‌های جان‌باختگان زمین‌لرزه سهمگین اخیر، برای مجروحان این حادثه نیز آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.

عراقچی همچنین با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در این شرایط دشوار در کنار مردم ونزوئلا ایستاده است، آمادگی کشورمان را برای ارائه هرگونه مساعدت و مشارکت در عملیات امداد و نجات اعلام کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.