صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازگشت دیاباته در اوج گمانه زنی‌ها

  • کد خبر: ۴۳۱۰۶
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
مهاجم خارجی و گلزن استقلال با حضور در دوحه به تمام شایعات و گمانه زنی ها پایان داد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، درحالی که شیخ دیاباته بلیت سفر به قطر را سوزانده بود تا گمانه زنی‌ها درباره درخواست جدایی‌اش از استقلال به نقطه اوج برسد، اما سرانجام این بازیکن خودش را به اردوی استقلال در قطر رساند.
 
دیاباته در روز‌های گذشته برسرگرفتن مطالبات خود با باشگاه استقلال نیز گفتگو‌هایی داشت و خواستار پرداخت مطالباتش بود که مسئولان باشگاه استقلال به این بازیکن قول دادند در جریان حضور این باشگاه در قطر و یا بلافاصله بعد از بازگشت از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مطالباتش را پرداخت خواهند کرد.
 
البته دیاباته همچنان با پیشنهاد‌هایی از باشگاه‌های فرانسوی مواجه است و چنانچه رقم انتقال او به سود باشگاه استقلال باشد، بعید نیست که با جدایی‌اش موافقت شود. اگر احمد سعادتمند به قطر برود که گفته می‌شود احتمالش بسیار زیاد است با این بازیکن برای ادامه فصل صحبت‌هایی انجام خواهد داد. دیاباته در تمام دورانی که با استقلال قرارداد داشته بار‌ها با بدقولی باشگاه استقلال مواجه شده و به شدت از این اتفاقات ناراحت است، اما در عین حال او از همراهی استقلال در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا خودداری نکرده تا تیمش از این حیث لطمه نبیند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.