نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

جدایی دیاباته از استقلال نزدیک است؟

  • کد خبر: ۴۳۵۰۸
  • ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
جدایی دیاباته از استقلال نزدیک است؟
همان طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره شده بود باشگاه استقلال درپرداخت دیون دیاباته عملکرد موفقی نداشته و نتوانسته طبق توافقات انجام شده، حقوق این بازیکن را بپردازد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، حتی پیش از آنکه شیخ در اردوی استقلال در قطر حاضر شود این بازیکن باشگاه را تهدید کرده بود که اگر دریافتی نداشته باشد در ادامه بازی‌ها استقلال را همراهی نخواهد کرد، اما باشگاه توانست بخشی از مطالبات را پرداخت کند واز این بازیکن به نوعی وقت بگیرد.

در واقع اگر می‌بینید اکنون شیخ در اردوی استقلال در قطر حضور دارد، به دلیل این است که به باشگاه وقت داده تا آخر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باقی دستمزدش را پرداخت کنند و اگر باشگاه استقلال موفق به انجام چنین کاری نشود، با توجه به اینکه ازمهلتی که شیخ برای باشگاه استقلال تعیین کرده، گذشته قرارداد می‌تواند به خواست دیاباته فسخ شده و این بازیکن راهی تیم دیگری شود. اگر بخواهیم حقوقی به ماجرا نگاه کنیم قرارداد همین حالا هم فسخ شده است.

شیخ دیاباته تا کنون به باشگاه استقلال حسن نیت نشان داده و بار‌ها با وجود خلف وعده‌های مکرر در تمرینات و بازی‌ها شرکت کرده است که بار آخری نیز با اینکه درخواست مالی اوبه طور کامل از سوی باشگاه استقلال اجابت نشد، اما به قطر رفت تا دست استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا بگیرد.

بعد از پایان این بازی‌ها، اما روشن نیست که چه اتفاقی رخ می‌دهد، چون طبق نامه‌ای که دیاباته به باشگاه استقلال ارسال کرده مهلت پرداخت باقی مطالبات به پایان رسیده است. طبق گزارشی که خبرگزاری فارس منتشر کرده دیاباته اکنون ۴۳۸ هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد. مبلغی که با انضمام پاداش‌ها محاسبه شده که معادل ریالی اش بیش از ۱۱ میلیارد تومان می‌شود. اگر باشگاه استقلال طبق خبر‌هایی که رسیده در هفته‌های گذشته مبلغ ۵۰ هزار دلار را به این بازیکن پرداخت کرده باشد بازهم از تعهدات خود عقب است و باید هرچه زودتر این مبلغ را به روز کند وگرنه ممکن است دیاباته تصمیم دیگری بگیرد واستقلال را ترک کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->