صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تصاویری از جعبه‌های پلی استیشن ۵ منتشر شد

  • کد خبر: ۴۳۴۵۵
  • ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
همزمان با آغاز پیش‌فروش کنسول پلی‌استیشن ۵ توسط شرکت ژاپنی سونی بالاخره نخستین تصاویر از ظاهر بسته‌های این دستگاه منتشر شدند؛ جعبه‌هایی که برای مدل‌های دیسک‌خور و دیجیتالی رنگ‌بندی متفاوتی دارند.
به گزارش شهرآرانیوز - کنسول پلی‌استیشن ۵ با قیمت‌های ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار در دو مدل کاملا دیجیتالی و دیسک‌خور به بازار می‌آید. همچنین نباید فراموش کرد که اخبار بازی رسمی به ما می‌گویند که این دو مدل فارغ از داشتن و نداشتن توانایی اجرای دیسک، هیچ تفاوت دیگری با یکدیگر ندارند و از قدرت یکسانی برخوردار هستند. سونی پیش‌فروش رسمی کنسول را در چندین و چند خرده‌فروشی آغاز کرده است و بسیاری از فروشگاه‌ها همچون وال‌مارت در عرض چند دقیقه گفتند که همه‌ی پلی‌استیشن ۵‌های آن‌ها به فروش رسیده است.
 
 
با توجه به آغاز پیش‌فروش رسمی کنسول که هر لحظه وارد خرده‌فروشی‌های کشور‌های بیشتری خواهد شد، بالاخره گیمر‌ها می‌توانند تصویر جعبه‌های پلی‌استیشن ۵ را ببینند. سونی برای جعبه‌ی پلی‌استیشن ۵ دیجیتالی بیشتر از رنگ سیاه استفاده کرده است و روی جعبه‌ی پلی‌استیشن ۵ دیسک‌خور غالبا رنگ سفید به چشم می‌خورد. ظاهرا هدف شرکت ژاپنی این بود که بسته‌ها در عین شباهت داشتن به یکدیگر، به اندازه‌ی کافی متفاوت نیز به نظر بیایند.
 
 
 
 
منبع: زومجی

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.